Catfish hai malle?+

Inaktiv bruker
Noen som vet navne på denne?finner den ikke i fiskebasenEller gennerelt info om den.
Er ikke dette en paroonhai da.... og 110l er yngelkar for denne arten.

Se her:

http://www.akvaforum.no/profile.cfm?id=15007]Paroonhai
Denne trenger et akvarium på 3meter og 3500liter vann etterhvert. De vokser faktisk temmelig fort hvis man gir dem mat nok. Det beste er å omplassere den snarest mulig.
hei!!!
Dette er ingen paroon hai men en vanlig hai malle.....Ser det på formen og finnene.
Tror nok også at det er en vanlig Haimalle, men blir uansett stor.
Og er vell forsåvidt ikke egnet til akvariehold.
Hvis man ikke har en kjeller fullt med vann

Jepp, jeg kan godt skrive under på at den vokser fort. Min har vokst ca 1cm i mnd de siste 9 mnd.
Inaktiv bruker
DØr jo bare!!!!!!
Da jeg først fikk akvariet kjøpte jeg meg en slik fisk.
Den varte et par uker også døde den.
Lette lenge etter å finne denne igjen da ingen butikker hadde den.
Omsider fant jeg fisken og kjøpe en ny en for ca 14dager siden.
Igår døde den igjen.
Snakket med noen i stavanger akavrie forretning og sa at fisken var veldig ømfintlig for alt,at den hadde dårlig syn og helst måtte ha lys på om natten.
Hvor finnes det egetlig informsjon om denne fisken?

Skulle gjerne lert meg litt om den.
Det er jo en fin fisk.
Om den vokser så sinnsykt mye ,hvordan kan den da selges til et vanlig akavrium??snodikt...

Men men...Någen så har peiling??
Svaret på det er såre enkelt: FORDI den selger. De tjener penger på uvitende mennesker som deg, som kjøper dem og synes det er kult. Kult fordi den har ordet "HAI" i navnet sitt, kanskje?
Intetanende om at det er regelrett dyreplageri å putte den slags storvokste fisk i et akvarium.

Kjøp ikke flere.


Hilde Iren Torgersen
Om den vokser så sinnsykt mye ,hvordan kan den da selges til et vanlig akavrium??snodikt... Men men...Någen så har peiling??
Inaktiv bruker
Ingen grunn til å¨være sint.
Tips mottas me takk ja.,Somregel di fiskene jeg kjøper pleier jeg å skaffe meg info ført om.Men denne fisken fant jeg ingen ting om.
Ingen spessiell inetresse fordi d var eN HAImalle.Fordi jeg har fisk som ikke alle andre har i et standar akavrie.
Tilfeldig bekjentskap
© Pål A. Hegland
Reklame for plussmedlemskap