L116-kjøpte igår

Igår kjøpte jeg meg en L116, grå med svarte prikker-skal være en malle som er ganske mye dagaktiv, så det blir spennede å se. Fin fisk, 7-10 cm.
Grattis! Bilde Ken, bilde!?!
Det er dem bilda da-har ikke dig kammere, bare mobkil kam. men har så gamel data at vi ikke kan legge inn bilder fra tlf til data. Men det kommer bilder utover våren. Bror min var her i helgen og da prøvde jeg å ta bilde av karra, men de ble heler dårlige.

Når man tar bilde av karra, man gjør det da uten blits? Prøvde begge deler jeg, ene med blitz gjorde så man fikk gigant "sol"midt i bilde og dem uten ble formørke-men hadde dårlig tid bror min, så jeg fikk ikke tid til å skjekke andre instillinger på kammerat.

Men det kommer bilder utover, det lover jeg. Men jeg har aldri likt å legge ut bilder av ting før det er ferdig. Og nå nærmer det seg slutt ført-for denne gangen.
Ken Myrseth
Når man tar bilde av karra, man gjør det da uten blits?


Ja, og tror også du bør slokke lysa i stua. Gleder meg til bildene kommer!
Så den beste tiden å ta bilde av karra er egentlig på kvelden når det er mørkt ute..? og sluker alle lysene i stuen, og knipser i vei..

Begynner åfå noen "kule"fisker nå, er malle freak så nå har jeg vanlig ancistrus, L116 og L134. Får flere av L134 mulig i slutten av uken, og da får jeg også 2 eksemplarer av L270. Håper bare den sendingen kommer fra utlandet snart-bekjent av meg driver dyrebutikk så han/vi går å venter på datoen på når L malle sendingen kommer. Han har tatt inn L maller for 50 store(tusen). Utrolig mange fine som kommer
Samtidig som jeg er malle freak så får jeg mer og mer innteresse for Diskus og fikk mine 5 første igår, dem er "lekkre", lyset i karra slår seg ikke på før kl.11, men ser nå i "tuss"mørket at dem har farget ut litt mere enn fra går-kom jo i karret igår kveld. Og i tillegg så er de relativt små, så det tar jo litt tid før dem skikkelige/orntlige fargene "duker"opp, men jeg ar tid til å vente, lærte det når jeg drev med saltvann(lærte på den harde/dyre måten)kræsja noen oppsett.
Ken Myrseth
Håper bare den sendingen kommer fra utlandet snart-bekjent av meg driver dyrebutikk så han/vi går å venter på datoen på når L malle sendingen kommer. Han har tatt inn L maller for 50 store(tusen). Utrolig mange fine som kommer:)



Hei Ken!
Hvor holder denne kompisens dyrebutikk til hen da? Kan hende det er flere av oss som ønsker å dele på 50tusenkronerskaka... he he he
Vet du hvilke maller som er bestilt inn i den kaka?

Ang. fotografering av akvariet ditt, sjekk ut denne
tråden.

PS! og gratulerer med L-116. Det er en kuul malle... Sjekk bildet...
[External Image]
Regner med at jeg kan linke til et bilde på nettet uten å tråkke på rettigheter? Moderatorer, arrester meg dersom dette er feil...
Hei på deg Tertit.
Dahldyrerike i moss er det som har bestilt den mega sendingen med L maller. Og ja jeg så igjennom papirene, men om jeg huske hva han bestilte-nei sorry. Men han får masse forskjellige typer. Mulig sendingen kommer i slutten av uka, men ikke sikkert. Men den som venter på noe "godt"venter ikke forgjeves-når den sendingen kommer så er det som å være i malle himelen for oss malle frelste

Veldig fint bilde av min ny L116 du har lagt ved. Skulle vært i fiske basen det-når jeg så etter bilde der igår så var det ingen.

Jepp L116 er super kuul-derfor jeg kjøpte den

Bilde du la ved forsvant fort.
Mhh! det bildet ligger på en stor fiskebase i polen og de har en utrolig treg server ser jeg.
Sant det-trodde noen hadde slettet det jeg
Men malla er kuul den. Og den er så og si fremme hele tiden, enda den går i nytt karr-kult
Tilfeldig bekjentskap
© Dag L.Fjeldstad
Reklame for plussmedlemskap