Er det noe som har bilder av noen malawi fisk med egg sekk? Legg ut bilder her, jeg har Rød Zebra og Demasoni så om noen har bilder av det hadde vært helt topp!
De gangene malawiene mine lekte, så jeg aldri noe sekke-greier. Eneste som kan minne om en sekk etterhvert, er jo haka til den stakkars fisken som går meg kjeften stappet med unger ;D
Egg-sekk?? Det er vel ikke egg-flekk du mener?
De gangene malawiene mine lekte, så jeg aldri noe sekke-greier. Eneste som kan minne om en sekk etterhvert, er jo haka til den stakkars fisken som går meg kjeften stappet med unger ;D
Man ser visst en tydelig egg pose på hun fiskene dagene før selve leken? Det var en erfaren malawi type som sa at jeg burde være på utkikk etter den før forestående lek? Er det helt feil? Syntes å ha lest det og ser du, at hunna produserer eggene klare før selve leken?
Du ser tydelig det du nevner her Alexander(se bilde). Slik har alle mine malawi blitt noen dager før det har kommet egg. Noen ganger dukker det opp rett før, men som oftest et par dager i forveien. Det er som du sier at eggene legger seg klar før lek.
Du ser tydelig det du nevner her Alexander(se bilde). Slik har alle mine malawi blitt noen dager før det har kommet egg. Noen ganger dukker det opp rett før, men som oftest et par dager i forveien. Det er som du sier at eggene legger seg klar før lek.
Ja det bildet viste det godt. Det er den tutten der jeg er på utkikk etter ja. Men de er ikke så villige enda hunnene mine, men det kommer nok snart ja