Begynne med Neolamprologus similis:)
Nå skal jeg prøve å skaffe meg VF similis, visst ikke skal jeg kjøpe oppdrett. Men hvilke tanker bør jeg gjør meg ang drift og oppdrett på disse småtassene? Noen som hhar de som kan gi noen råd?
De skal gå i ett 63liters, Med masse filter/pumper men ikke "storm i ett vannglass"
De skal gå i ett 63liters, Med masse filter/pumper men ikke "storm i ett vannglass"
Postet 04.02.07 kl 14:49
Endret: 04.02.07 kl 14:52
Disse skal visst være ganske så like Neolamprologus multifasciatus. Da vil de si at det graver en del, og flytter litt på sneglehus. Om de er like aggressive vet jeg ikke, men i så fall vet jeg ikke om de bør få alt for mange romkamerater? Det kan bli bråk, tenker spesielt på tider med yngel. De vil nok yngle ganske lett også. Alt dette tar jeg ut ifra at similis skal være veldig lik multifasciatus. Tror det kan gi en pekepinn.
Flotte fisk i alle fall. Lykke til!
Flotte fisk i alle fall. Lykke til!
Postet 04.02.07 kl 17:51
KristianDisse skal visst være ganske så like [URLBLOCK1]. Da vil de si at det graver en del, og flytter litt på sneglehus. Om de er like aggressive vet jeg ikke, men i så fall vet jeg ikke om de bør få alt for mange romkamerater? Det kan bli bråk, tenker spesielt på tider med yngel. De vil nok yngle ganske lett også. Alt dette tar jeg ut ifra at similis skal være veldig lik multifasciatus. Tror det kan gi en pekepinn. Flotte fisk i alle fall. Lykke til!
Ja de er fine, men tingen med similis er at de er så mye mer rolige en muliten, men de graver nok gjerne like mye. Men jeg får bare bruke biltemasand og masse sneglehus. Men det problemet jeg har nå er at jeg ikke kommer inn på siden til santron, er det noen andre som kan prøve å se. Så det ikke bare det er meg det er noe galt med
www.santron.no
Postet 04.02.07 kl 18:31
Postet 04.02.07 kl 18:47
Postet 04.02.07 kl 18:55
Postet 04.02.07 kl 18:59
Postet 08.02.07 kl 14:37
Postet 08.02.07 kl 16:41