Usikker på Palettciklidene..
Inaktiv bruker
Postet 12.03.07 kl 17:53
Postet 12.03.07 kl 22:15
Postet 12.03.07 kl 23:19
Inaktiv bruker
Takker! Ble usikker siden det står i basen at hunnen er rundere og rødere i buken.
Postet 12.03.07 kl 23:46
Inaktiv bruker
Når jeg flyttet dem til det karet de egentlig skal være i, ble hunnen knallrød med en gang! Rart å se hvor fort fargene kommer og går
Postet 21.03.07 kl 00:16
Postet 21.03.07 kl 00:36
Inaktiv bruker
De er pene ja! Var i harstad i helgen, og der så jeg den største paletten jeg noen gang har sett. Den var garantert 10cm+!
Postet 21.03.07 kl 00:47
Postet 21.03.07 kl 00:53
Inaktiv bruker
Mulig det var viltfanget. Det sto ikke noe om navn på fiskene, pris eller noe som helst (Noe jeg mener er en bra fordel på butikker) Var derimot innom de to andre dyrebutikkene i harstad, og den ene, som ligger ved coop-senteret hadde skrevet hvilke fisker som var i karene, og prisen. Stor help med priser! Hater å spørre etter priser når jeg er ute etter 5-6 arter. Og da spessielt når det er noen som må lete i en perm for hver fisk!
Men ang. redding av fisk.. Jeg trodde palettene var flinke foreldre som ikke spiste yngel? Men du har kanskje andre "rovdyr" som liker yngelen?
Edit: Ser jo nå at du har palettene alene, og at du har skrevet grunnen til minskingen av yngel
Men ang. redding av fisk.. Jeg trodde palettene var flinke foreldre som ikke spiste yngel? Men du har kanskje andre "rovdyr" som liker yngelen?
Edit: Ser jo nå at du har palettene alene, og at du har skrevet grunnen til minskingen av yngel
Postet 21.03.07 kl 01:02
Endret: 21.03.07 kl 01:04
Torjus KnutsenHar kjøpt meg et par paletter, men jeg er litt usikker på Om hunnen min er en hunne ^^ Hun jeg tror er hunne, er så og si ikke rød på buken i det hele og det store, så jeg er skeptisk.. Noen som kan hjelpe meg?
hunn øverst, hann nederst.
har fått tak i noen unge palletter nå.. tror det ble 3 hunner og 2 hanner, ltt usikker pga at de er så små..
Håper det blir yngel om ikke så lenge
Postet 21.03.07 kl 22:38