Lab. Trewavasae
Postet 29.05.07 kl 11:31
Postet 29.05.07 kl 18:08
Sølvi GullaksenDa har jeg endelig fått Trewavasaeer,de har stått på ønskelisten min ganske lenge. Synes de er noe kjempeflotte og litt spesielle Malawier. Hunner er OB og går å tygger allerede Krysser bare fingrene for at hun går lenge nok med de og at jeg får fanget henne når den tid kommer.
Morsomt å se at det går bra med de! De ser kjempefine ut, selv etter en lang tur fra Fredrikstad til Bergen. :o)
Skal krysse fingrene mine jeg også! hehe
mvh
Thomas
Postet 29.05.07 kl 19:04
Postet 29.05.07 kl 23:11
Da har jeg fått yngel på de
Har ikke helt tallet på de (masse gjemmesteder),men tror det er ca.12 stk.
Hun gikk forøvrig i 25 dager å tygget og passet godt på yngelen i 1 uke,da tok jeg henne ut av karet igjen.
Hvordan fargene blir vet jeg ikke enda ,noen er helt mørke(hanner?) og noen er mer brunlig (hunner?),men om det blir noen OB-hunner vil tide vise når de begynner å farge ut. Artig er det i hvertfall,gleder meg til å følge med de videre
Har ikke helt tallet på de (masse gjemmesteder),men tror det er ca.12 stk.
Hun gikk forøvrig i 25 dager å tygget og passet godt på yngelen i 1 uke,da tok jeg henne ut av karet igjen.
Hvordan fargene blir vet jeg ikke enda ,noen er helt mørke(hanner?) og noen er mer brunlig (hunner?),men om det blir noen OB-hunner vil tide vise når de begynner å farge ut. Artig er det i hvertfall,gleder meg til å følge med de videre
Postet 22.06.07 kl 11:09
Postet 31.07.07 kl 15:10