Lab. Trewavasae

Da har jeg endelig fått Trewavasaeer,de har stått på ønskelisten min ganske lenge.
Synes de er noe kjempeflotte og litt spesielle Malawier. Hunner er OB og går å tygger allerede Krysser bare fingrene for at hun går lenge nok med de og at jeg får fanget henne når den tid kommer.

GRATULERER med flotte fisker.
Har selv et sebra par som leker nå.
venter spent
Sølvi Gullaksen
Da har jeg endelig fått Trewavasaeer,de har stått på ønskelisten min ganske lenge. Synes de er noe kjempeflotte og litt spesielle Malawier. Hunner er OB og går å tygger allerede Krysser bare fingrene for at hun går lenge nok med de og at jeg får fanget henne når den tid kommer.

Morsomt å se at det går bra med de! De ser kjempefine ut, selv etter en lang tur fra Fredrikstad til Bergen. :o)

Skal krysse fingrene mine jeg også! hehe

mvh

Thomas
Takk,takk

Håper det går bra,er gruelig spent på hvordan avkommet vil se ut,tenker på farger og om det vil bli noen OB hunner,teller dager til jeg kan ta henne ut. Tror nok jeg kommer til å ta henne over i et eget kar etter 18 dager hvis hun bare (krysser fingrer og tær ) klarer å holde ut så lenge.
Da har jeg fått yngel på de
Har ikke helt tallet på de (masse gjemmesteder),men tror det er ca.12 stk.
Hun gikk forøvrig i 25 dager å tygget og passet godt på yngelen i 1 uke,da tok jeg henne ut av karet igjen.
Hvordan fargene blir vet jeg ikke enda ,noen er helt mørke(hanner?) og noen er mer brunlig (hunner?),men om det blir noen OB-hunner vil tide vise når de begynner å farge ut. Artig er det i hvertfall,gleder meg til å følge med de videre
Har prøvd å ta bilder av de men det er nesten umulig å få et skikkelig bilde av de mot den svarte sanden. De har vokst godt,ca.2cm.nå
Alle er fremdeles mørke, er så spent på når de begynner å farge ut .

Regner med et nytt kull til helgen,pruduktivt par

Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap