Sommerfuglciklide i sammen med sverddrager?

Hei! Eg lurer på om Sommerfuglciklider vil passe inn i eit 80 l kar sammen med 4 sverddragere 4 neontetra 1 guppy og 1 ancitrus??

Eg har kjøpt 3 stk, 2 hunner og 1 hann. Men dei er veldig forsiktige! Dei ligger i gøymer seg og når det er foringstid spiser de ingenting, men har bare hatt de i ei veke. Kva skal eg gjere for å få dei til å komme fram?

Phen er rundt 7 og eg tilsetter kalk for å få opp hardheiten i vatnet.

Hoper på svar!
Ikke helt det du spurte om, men;
Mannen og en dame vil danne et par, og før eller senere vil den andre damen bli drept.
Takk for svar

Eg veit d, men har kjøpt 3 stk fordi at eg veit at d kan vera vanskelig å danna par. Eg har tenkt å kvitte meg med den dama som er til overs når det har blitt dannet eit par!

Eg lurer på hvorfor sommerfugl ciklidene trivst så dårlig i karet mitt. Phen er rett, hardheiten skal vere rett. Problemet er dei berre ligg i skjul i karet og ikkje et noko. . . Er det pga dei andre fiskene i karet eller kva kan det være? Har masse planter, men ikkje sand som substans. Mange plasser å skjule seg har de og. . Kan de vere dei andre fiskene som er i karet kanskje?

Hjelp meg! Takker for svar
kalle
Hei! Eg lurer på om Sommerfuglciklider vil passe inn i eit 80 l kar sammen med 4 sverddragere 4 neontetra 1 guppy og 1 ancitrus?? Eg har kjøpt 3 stk, 2 hunner og 1 hann. Men dei er veldig forsiktige! Dei ligger i gøymer seg og når det er foringstid spiser de ingenting, men har bare hatt de i ei veke. Kva skal eg gjere for å få dei til å komme fram? Phen er rundt 7 og eg tilsetter kalk for å få opp hardheiten i vatnet.

Her har du nok bommet litt (eller noen har villedet deg ?).

Sommerfuglciklider trives med pH på 5-tallet og bløtest mulig vann. I deres hjemtrakter er vannet ofte så bløtt at hardheten ikke lar seg måle.

Å tilsette kalk til vannet for disse fiskene er nok dessverre noe av det verste du kan gjøre for dem.

Ellers er det ikke uvanlig at store sverddragere kan plage/skremme sommerfuglciklidene så mye at de ikke tør å komme fram.
Men disse to fiskeslagene har nok ikke noe i det samme akvariet å gjøre, da de har helt forskjellig krav til vannets hardhet og pH.

Ta ut sverddragerne og guppyen, slutt med kalktilsetning, og senk pH til 6 eller lavere, er mitt råd. Å erstatte grus med sand på bunnen hadde nok også bidratt til økt trivsel.
Da vil du kunne se fantastiske fisker i flotte farger. Slikt vann vil bli satt stor pris på av neontetraene også, og ancistrusen tåler det fint.

Lykke til !

Tilfeldig bekjentskap
© Jeanette Abelle
Reklame for plussmedlemskap