fargerike fisker (kanskje ciklider) til mitt 160 L kar.

har da planlagt å ha plantekar så det blir mer utfordring, men det jeg nå lurer på er om dere kunne gitt meg en del forslag til hvilke fisker jeg kan ha ned i karet. jeg har 2 sør-amerikanske kulefisker, ancistrus og kardinaltetra fra før så jeg tenkte meg flere fisker fra sør-amerika. Karet skal jo nærmest bli overgrodd og kulefiskene mine har ikke angrepet mine andre fisker så det er ingen fare.

Vil gjerne ha ciklider som liker godt å gjemme seg. skal ikke være aggresive og skal helst være fargerik slik at den skiller seg ut fra plantene.
Du ønsker altså fisk som ikke er grønne?

I dag kjøpte jeg 20 rødnesetetra og 10 diamanttetra. Synes dem er fine
Kan være grønn og, men at fargene skal være sterke og fint å se på, hvis du skjønner hva jeg mener. fine stimfisk, men jeg lette etter mulige cikliderarter jeg kan ha i karet
hva med.. SommerfuglCiklide? PalettCiklide? KakadueCiklide? Eller så hadde jeg bare tatt og kjøpt 40 kardinal tetra og solgt alle de andre fiskene dine så hadde det blitt et plante/artskar det ville sett Drit tøft ut
Har hatt paletter før. Tenkte å gå for sommerfuglciklide men sidde har jeg hørt ikke tålte røde mygglarver. Også er det kakadueciklidene, fikk lest i kunnskapsbaser at de er ganske aggresive?
Kakadueciklider kan jo være et alternativ. Går det an å ha to dvergcicklide arter i samme kar? en av hvert kjønn
Bichirmon
Kakadueciklider kan jo være et alternativ. Går det an å ha to dvergcicklide arter i samme kar? en av hvert kjønn

Det vet jeg ikke.. :S er ikke sikker..
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap