Verdi av palettpar

Har et palettciklide par som har lekt minst 4 ganger i løpet av det siste halvåret(?). Hunnen er på ca 5cm og hannen på ca 8cm.
Skal selge de for å prøve meg på noe annet oppdrett. Noen som vet hvor mye jeg kan selge de for?

Her styrer nok markedet, men paletter er jo populære fisker
Men det er ikke vanskelig å få et lekspar.

Leg ut annonse med budrunde feks?
Alle bare spør hvilken pris det er...

I en budrunde er det budgiverne som (til en viss grad, du kan jo sette en minstepris) som bestemmer prisen.

Jeg ville satt feks 100,- som minstepris, dette er jo et voksent par og de kommer jo (regner jeg med) fra et godt hjem
Ikke stressa butikkfisk
Ok.. Hva vil de komme opp i da ca?

126, 50

Vet du- det aner jeg ikke. Som sagt, markedet bestemmer
Har fått nud på 180 kr
Det høres ut som en grei pris. Tror ikke de er så mye dyrere i butikk og lette å få i lek er de også. Veldig greit hvis du får solgt de privat. Tar du de med i akvarieklubben risikerer du at de ikke blir solgt i det hele tatt eller at de ble solgt for en 10-er.. Leverer du de i innbytte i butikk får du heller ikke mye igjen. Hadde jeg vært deg ville jeg latt dem gå til det budet hvis budfristen er gått ut.
Jeg har satt siste dag som 1.2 men kommer nok til å levere før hvis jeg kan. Er fornøyd med prisen til nå. Kanskje jeg får 200 av en venn som bor kun 10 min gangavstand fra meg.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap