Blir denne oscar yngelen albino??
vi har fått yngel på oscarene våre, og de har vokst seg til en del, moren og faren er tigeroscarer, men i yngelen kan det se ut som noen ikke har de fargene og mønsteret som de andre, er det mulig at to tiger oscar kan få albino yngel? det er tydelig mindretal av de som ser ut som albino, men de er ganske mange forde. på bildene ser du foreldrene, en "vanlig" yngel og en albinoyngel.
Postet 27.01.08 kl 13:06
Postet 27.01.08 kl 13:38
Postet 27.01.08 kl 13:45
ja dere har rett i det med at øynene kanskje burde ha vært røde. bare synes de er litt snodige, og de er også mye mindre en den andre yngelen, du kan se det på bildene de er tatt samme dagen, legger også ved et av begge to sammen, da ser du det enda tydeligere.
jeg lurer på hvordan disse blir seende ut når de vokser opp, blir spennende, det er veldig morsomt å se hvordan de vokser, yngel er morro... har nå lært dem å spise av fingeren, nettop fjerna foreldrene, så nå kommer de med en gang de ser oss ved glasset...
jeg lurer på hvordan disse blir seende ut når de vokser opp, blir spennende, det er veldig morsomt å se hvordan de vokser, yngel er morro... har nå lært dem å spise av fingeren, nettop fjerna foreldrene, så nå kommer de med en gang de ser oss ved glasset...
Postet 27.01.08 kl 14:13
Jeg synes du skal sende inn dette bildet ditt til fiskebasen
Det var utrolig fint
Skriv gjerne i bildeteksten hvor gammelt oscar-yngelen er på bildet.
Det er alltid fint og nyttig å få se bilder av de ulike artenes yngel når man slår opp i fiskebasen, da disse kan se totalt annerledes ut enn foreldrene og forandre seg mye.
Det var utrolig fint
Skriv gjerne i bildeteksten hvor gammelt oscar-yngelen er på bildet.
Det er alltid fint og nyttig å få se bilder av de ulike artenes yngel når man slår opp i fiskebasen, da disse kan se totalt annerledes ut enn foreldrene og forandre seg mye.
![[External Image] [External Image]](http://akvaforum.no/images/forum/15220_080127130616_2.jpg)
Postet 27.01.08 kl 14:23
Endret: 27.01.08 kl 14:24
hei, takk skal du ha.. ja jeg skal sende det inn til fiskebasen, jeg sender jevnlig inn bilder dit av yngelen, og mange av de har også blitt godtatt, så det ligger noen bilder der av både foreldrene meg eggene og yngelen allerede. og jeg pleier å skrive hvor gamle de er også, på beskrivelse, du kan jo ta en titt på oscar i fiskebasen så ser du noen av bildene mine....
hilsen Nina
hilsen Nina
Postet 27.01.08 kl 14:28