Scalare fargevariant?

Hva heter denne fargevarianten - er det 'blue blushing'?
Ta en kikk rundt på sidene til www.TheAngelfishSociety.org
Der finner du bildegallerier med navn på de ulike variantene.

[URL=http://theangelfishsociety.org/phenotypes/smokeyblusher(Sm+SS).htm]Smokey Blusher[/URL] var en av de som lignet på din. Og så har du Smokey Locus også, som kan ligne.

REDIGERT:
Ser nå at din variant kanskje ligner mer på de som har et eller annet med navnet "Blushing" i seg (klikket ikke på bildet så det ble stort først, så jeg så det ikke så tydelig)

Da kan du heller kikke på disse i dette galleriet som kalles "Smokey or chocolate blushing". Denne kalles
"Smokey blushing".
Takk for svar og linker!

Jeg tror det er på de sidene jeg har sett tidligere og synes den lignet mest på 'Blue blushing' (vanskelig å se ut ifra bildekvalitet på de bildene).

Leser man gen-beskrivelsene må det være en 'stripeless' (S), tror jeg. Da finnes det 'stripeless' i enkel dose (S/+) 'Silver Ghost' - og i dobbel dose (S/S) 'Blushing-varianter'. Synes også beskrivelsen til (S/S) passer bra med tanke på at den virker transparent.
Den mangler også noen skjell på gjellelokket på den ene siden, slik at man ser de røde gjellene under, men dette har blitt mindre etterhvert den har vokst til (mener å ha lest et sted at dette skyldes noe annet enn gener?)
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap