Jeg har lyst på en type tropheus (søramerikansk ciklide)

Jeg begynner virkelig å få sansen for denne type ciklidefisker.

Nå må jeg si at jeg har 2 Blå acara som jeg skal beholde. Er det noen art av Tropheus som kan gå sammen blå acara?

Karet mitt er på 240 liter.

Og er det evt. noen der ute som har Tropheus å selge? - yngel, voksen?

Jeg mener da selvfølgelig de Søramerikanske, ikke Malawi fisk eller noe slik.

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener. Så vidt jeg vet så finnes det ingen søramerikanske Tropheus-arter siden dette er en ciklide som bare finnes i Tanganyika-sjøen i Afrika. Har du tatt feil av navnet, kanskje?
Tante Astrid
Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener. Så vidt jeg vet så finnes det ingen søramerikanske Tropheus-arter siden dette er en ciklide som bare finnes i Tanganyika-sjøen i Afrika. Har du tatt feil av navnet, kanskje?

Jada Tante Astrid, jeg drita skikkelig på draget her, *LER*

Ikke rart du ikke forstår hva jeg mener. *kremt*

Jeg mener SØR-AMERIKANSKE CIKLIDER, a`la Blå acare.
Dessverre så har jeg ikke så ekstremt god kjennskap til akkurat den blå acaraen. Litt avhengig av hvor aggressiv og hvor god plass den trenger. Det er ikke alltid to typer ciklider går så godt i lag om ikke plassen er stor nok. Ellers så er det da en del sør-amerikanske ciklider som ikke blir så altfor store, feks flaggciklide og nøkkelhullciklider. Får håpe noen med egne erfaringer kan svare deg mer inngående på spørsmålet ditt

Muligens greit å få skiftet overskrift på tråden også. Det kan du gjøre ved å rapportere ditt eget innlegg.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap