Jippi, endelig min tur :-)))

ÅÅÅÅÅ nå er jeg så glad ))

Etter å ha ventet i noen dager gikk endelig mine skjønne nydelige Blå Acara (Aequidens pulcher) i lek!!! Og best av alt - JEG FIKK FILMET DET )))))

Må ta en liten snurr her på gulvet her, hehe

Nå blir det spennende å følge med på utviklingen av eggene - masse egg!

Blir det noe yngel av dette, og det regner jeg med siden de har hatt yngel en gang før hos forrige eier, (jeg har hatt de i en mnd.) Så skal jeg virkelig fòre de opp å selge de.

Verdens vakreste Ciklider på denne størrelsen, passer utmerket i selskapskar, graver ikke og er fredelig. Majestetisk å se på. OG, besteforeldrene er viltfanget i Venesuela )) Jeg har fått mine verifisert av norges fremste ekspert på disse Ciklidene, og som driver å reiser ned til sør-amerika og fanger de vilt. Mine er "ren rase", dvs. ingen krysninger med andre lignende Pulcher som "vanner ut" kvaliteten og gemyttet på de.

Åh, så happy jeg er nå ))

Så heldig du er!=D
Vi har fått en ny palettciklide til paletthannen vår, hun er veldig intresert, men han ser ikke ut til å bry, bare jager henne vekk..=/

Håper dine ikke blir spist opp da?
Jammen, så så å få lagt ut videoen da!

Håper virkelig det blir noe av dette...
2nelise, hvilke fisk har du egentlig bilde av?
Nå ble det litt mange innlegg..
Er det blå acaraen din? =D
Joakim
Jammen, så så å få lagt ut videoen da! Håper virkelig det blir noe av dette...

Hvordan får jeg lagt ut videoen her da? Har kjempelyst å vise!!! )
Mari Bjordal
2nelise, hvilke fisk har du egentlig bilde av?

Hva mener du?
Mari Bjordal
Nå ble det litt mange innlegg.. Er det blå acaraen din? =D

Jepp ) den skjønne, nydelige blå acaraen min som nå har fått MASSE yngel )
Joakim
Jammen, så så å få lagt ut videoen da! Håper virkelig det blir noe av dette...

Her har jeg fått videoen lagt ut på youtube. Må le litt av meg selv, fikk sjokk da jeg oppdaget at de begynte å leke og hadde aldri brukt video funksjonen på kameraet før og var alene hjemme, hahaha

Så litt ustø på hånden, men ok :P

Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap