Sebraciklide vs corydoras schwartzi

Etter da jeg fortalte om at jeg fant sebraciklide unge i pumpen for to dager siden har jeg lest litt her på nettet at Sebraciklide og generell alle cory fungere ikke sammen. Er det noen som har erfaring med det?

Jeg har faktisk leenge planer om å skaffe meg et stim med cory, så måtte den uskyldige sebraciklide dukke opp fra pumpen og nå sitter vi med et spørsmål, fungere sebraciklide sammen med alle cory?

For jeg har lest et sted her at det ikke går.
Er det noen som har opplevd eller har erfaring med det?
Camole
Etter da jeg fortalte om at jeg fant sebraciklide unge i pumpen for to dager siden har jeg lest litt her på nettet at Sebraciklide og generell alle cory fungere ikke sammen. Er det noen som har erfaring med det? Jeg har faktisk leenge planer om å skaffe meg et stim med cory, så måtte den uskyldige sebraciklide dukke opp fra [URLBLOCK1] og nå sitter vi med et spørsmål, fungere sebraciklide sammen med alle cory? For jeg har lest et sted her at det ikke går. Er det noen som har opplevd eller har erfaring med det?

Jeg har sebraciklider sammen med en gjeng corydoras paleatus. Det går veldig fint...

Har også Ildbuk sammen C.Aeneus...

Min erfaring er at dette går greit, så lenge de har stor nok plass...
Christian80
[QUOTE=Camole]Etter da jeg fortalte om at jeg fant sebraciklide unge i pumpen for to dager siden har jeg lest litt her på nettet at Sebraciklide og generell alle cory fungere ikke sammen. Er det noen som har erfaring med det? Jeg har faktisk leenge planer om å skaffe meg et stim med cory, så måtte den uskyldige sebraciklide dukke opp fra [URLBLOCK1] og nå sitter vi med et spørsmål, fungere sebraciklide sammen med alle cory? For jeg har lest et sted her at det ikke går. Er det noen som har opplevd eller har erfaring med det?

Jeg har sebraciklider sammen med en gjeng corydoras paleatus. Det går veldig fint...

Har også Ildbuk sammen C.Aeneus...

Min erfaring er at dette går greit, så lenge de har stor nok plass...

Hva mener du med 200 liter? Er den stor nok eller for liten?
Kommer helt ann på antall fisk, størrelse på disse, beplantning, gjemmesteder, dekorasjoner (stein/huler) og slike ting...
Jeg har sebra ciklider og coryer sammen i en 248liter og det fungerer helt fint..
I mitt akvarium går fire sebraciklider og fire corydoras schwartzi helt fint sammen, ikkeno problem
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap