Ildbuken har lagt egg

På siden av pumpa. Lurer på hvordan jeg skal gjøre det når yngelen kommer. (for å få noen til å leve). Forrige gangen de hadde yngel, så forsvant alle etter 3 dager (hadde selvfølgelig endel med at jeg hadde en kulefisk, som noen i butikken hadde sagt at det ikke var noe problem å sammen med de andre fiskene. Det fant jeg ut at ikke stemte helt.) Men tilbake til det jeg lurte på. Kan jeg ta ut noen yngel å ha over i 54 l, (der er det forøvrig ancistrus sp. yngel nå)? Ilbuken går i en 180 l nå, med odessabarber, tigerbarbe "techno", ancistrus, og cory. Er det noen som har noen forslag?
Har ikke så mye erfaring med oppdrett, er det noen som har noen forslag??
Har ikke erfaring med denne selv. Vil bare tipse om at du kan lese om andres fremgangsmåte i fiskebasen. Bare gå til fisken i basen, velg Om oppdrett og Klikk for å se. Så er det bare å holde markøren over oppdretteren så får du frem informasjonen. Mulig du allerede har vært innom der allerede
Takk for svar. Har sett litt der. Men det stod ikke så mye. Får se hva som skjer når yngelen kommer. Skal kanskje prøve å ta noen over i 54 l. Regner med at en del av yngelen blir litt snacks til barbene mine.
Tilfeldig bekjentskap
© Lisa S Falk
Reklame for plussmedlemskap