Nå må jeg disponere et akvarium til 4 blå cichlider (Acara), men i dette karet går det 1 par Palettchlider med et 30 talls (drøyt) 1 cm store unger. Når kan jeg flytte ungene som nå spiser og svømmer høyt og lavt, men er med mor inn i kokosnøtt om natta. Hva skjer dersom jeg nå flytter foreldre og unger over i annet akvarium? Bør jeg separere foreldre og unger? - Bildet er tatt 15.mai-
Min erfaring med cicklider er at når de er frittsvømende, dvs at de er litt høyt og lavt i karet, kan de flyttes om man ønsker det, selv om mor i karet ikke er glad for dette, spiser de selv og greier seg godt. Men det er jo bare min erfaring da
Min erfaring med cicklider er at når de er frittsvømende, dvs at de er litt høyt og lavt i karet, kan de flyttes om man ønsker det, selv om mor i karet ikke er glad for dette, spiser de selv og greier seg godt.
Men det er jo bare min erfaring da :)
De spiser bra med både TETRA BABY fôr og napper i det aller meste av alger..ser godt på magesekken at de har spist..og de er noen rabagaster..tar seg turer på egenhånd etc. foreldrene er stadig på vakt for å holde flokken samlet