Kjøpt inn

nå har jeg kjøpt inn torv og noe fôr til sommerfuglciklidene mine. jeg kjøpte bla denne; Ocean Nutrition Instant Brine shrimp, men den sto under saltvann, kan ikke jeg bruke den til mine sommerfugelciklider da?
dagosi
nå har jeg kjøpt inn torv og noe fôr til sommerfuglciklidene mine. jeg kjøpte bla denne; Ocean Nutrition Instant Brine shrimp, men den sto under saltvann, kan ikke jeg bruke den til mine sommerfugelciklider da?

Er det denne du har?

I tilfelle det er denne så kan du sikkert bruke den... Vil ikke tro det skader noe.
Hvis det er den som Vidar linker til du mener, så jada, den kan brukes. Jeg skal bestille meg et sånt glass selv Har kikket på den en stund og skal bestille den neste gang jeg trenger litt div. ting fra Webzoo. Blir spennende å se reaksjonen til fiskene. Jeg bruker å gi levende nyklekt artemia, men det virker forlokkende lettvindt å kunne bruke fra glass i blant også....

Det er veldig, veldig smått det fôret der, du er klar over det? Det er hovedsaklig for små fisk eller yngel. Husk at det er viktig å ikke overfôre med det, for har du grus i akvariet ditt, forsvinner dette bittelille fôret nedimellom gruskornene før du får sukk for deg.

ja det var det fôret jeg kjøpte ja!
ja jeg har sand i karret så skal være forsiktig, tenkte jeg skulle gi det til babyene, om vi får!
levende er kult men jeg er jo ikke så avangsert ennå, så blir nå ikke med det første, nå går det på frosent fôr og forskjellige tørr fôr, prøve å bytte litt på det, slik at de får litt variert!
dagosi
ja det var det fôret jeg kjøpte ja! ja jeg har sand i karret så skal være forsiktig, tenkte jeg skulle gi det til babyene, om vi får! levende er kult men jeg er jo ikke så avangsert ennå, så blir nå ikke med det første, nå går det på frosent fôr og forskjellige tørr fôr, prøve å bytte litt på det, slik at de får litt variert!

Du får gi oss andre en tilbakemelding hvordan dette Artemia foret blir mottatt av fiskene!

Kommer sikkert til å prøve dette jeg også, men må lage meg en handleliste hos Webzoo.
tar vist litt tid før hannen min tar kontrollen sammen med alle disse kvinnene rundt seg, dvs har to veldig dominante hunner som jager og sloss med ei av hoene og hannen min hele tiden, å dem ligg å gjemmer seg hele tiden stakkars, så tror neppe det blir yngel med det første!
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap