Apistogramma eremnopyge og Apistogramma trifasciata
Inaktiv bruker

hvor vanskelig er det å holde Apistogramma trifasciata og Apistogramma eremnopyge i akvarium ?.
er Apistogramma eremnopyge og Apistogramma trifasciata vanskeligt å få takk i ?.
er Apistogramma eremnopyge og Apistogramma trifasciata vanskeligt å få takk i ?.
Postet 03.10.08 kl 23:12
Endret: 03.10.08 kl 23:14
Inaktiv bruker

ingen som hvet ?
Postet 04.10.08 kl 15:18
Inaktiv bruker

brum brum
Postet 11.10.08 kl 17:16
Inaktiv bruker

brum brum er det ingen som kan hjelpe meg med di 2 spørsmålene ?
Postet 19.10.08 kl 18:52
Postet 19.10.08 kl 18:56
Inaktiv bruker

domt det men jeg måte jo prøve =
Postet 19.10.08 kl 18:59
Postet 19.10.08 kl 19:00
Postet 19.10.08 kl 19:24
Inaktiv bruker

jeg jeg har vert innom den sia og det er en bra side men det stiår på engelsk og jeg er en amatør i engelsk =
Postet 20.10.08 kl 08:15
david ghvor vanskelig er det å holde Apistogramma trifasciata og Apistogramma eremnopyge i akvarium ?. er Apistogramma eremnopyge og Apistogramma trifasciata vanskeligt å få takk i ?.
..om du ser på fiskebasen for de forskjellige fiskene står det vanskelighetsgraden med å holde disse. Apistogramma trifasciata skal være relativt enkel, Apistogramma eremnopyge er da litt mer vrien. Man må tilpasse vannkvaliteten til alle Apistogramma med en ph under 7.0. Det er variasjon på hvor lav ph bør være.
Det er også svært vanskelig i utgangspunktet å få tak i spesielle Apistogramma, det er mere hva men er heldig å komme over. De Apistogramma du nevte er det ingen som har registrer oppdertt på. Det er bare å følg med på annonser på akvaforum - så kan du komme over fisk som er til salgs. Du finner også Apistogramma på AkvarieGruppa.
Postet 20.10.08 kl 11:47
Inaktiv bruker

tusen takk for svar SolVard =
Postet 22.10.08 kl 21:49
A.eremnopyge
Så denne tråden nå.