Hvilket kjønn?

Hei, er det noen av dere dyktige akvarister der ute som ser om dette er en hann eller ei ho? når vi sammenligner den med hannen vår så er den noe ulik så vi håper jo at det er ei ho.. for å se hannen så må du nesten titte på profilen
Det var ikke lett å se, men hunnene får litt rødprikkete buk. Men jeg syns den så litt tynn ut, mulig det bare er bildet så gir et feil inntrykk. Men ser ut som buken går litt innover.
ja, den er litt tynn. Det er et gammelt bilde, tatt den dagen den flyttet inn. Jeg skal få tatt et nytt bilde og legge inn straks
Nye bilder skader aldrig, er uansett en meget flott ciklide som jeg selv har
dette er et nyere bilde, men den ser nok kanskje litt tynn ut her og.. Vi håper jo selvfølgelig at det er ei ho da, og at disse vil danne et par..
Vi jobber med oppforing, variert kost har de hvertfall

Ja det er en nydelig ciklide.
Bildet er litt mørkt, men etter å ha justert fargene litt så kan det se ut som den er litt rød i buken. Så er en mulighet for at dette er en hunn, men jeg kan ikke si dette 100% sikkert.
nei.. vi vet ikke.. har ikke peiling på fisk egentlig.. men har lært masse siden vi fikk det første karet
jeg mener det ser ut som en hun jeg da men, har ikke utstrakte finner sånn som hanner har
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap