Kan forvente og få for en sebraciklide?

som i topic, hva kan jeg forvente og få for en Sebraciklide på rundt 8-10 cm og rundt 1-1 1/2 år? Er forresten en ho-fisk:o)
Du kan ikke rekne med å få mye for den. Er ofte anonser her på AF om folk som gir bort Lekspar med Sebraciklider. Men kommer jo ann på om det er noen i området ditt som er på jakt etter en hun, men om det ikke er det så kan du ikke rekne med å få mangen kroner for den.
Er en som har spurt etter og få kjøpe en, derfor jeg lurer på hva jeg kan få får den?
Mellom en tredjedel eller halvdel av butikkpris er helt ok når man kjøper fisk privat. Sjekk med butikkene, så finner du ut av det.
Her i Rogaland selger de Sebraciklider på 5-7 cm til 50 kr stk, så det er noe i den duren, men du kan jo bare be han om å gi et bud, så kan du vurdere selv om du synest at det er en god pris på en Sebraciklide.

Men jeg vet ikke hvor mye de koster i butikkene med deg, pleier å være ca halvparten av prisene i butikkene
ja er bare det problemet at jeg har vært innom den lokale zoo-1 butikken og de hadde ikke noen sebraciklide:/ så på en måte derfor jegspør her da:p
Hvis ingen svarer deg, så er alternativet å ringe rudt til zoo-butikker til du finner noen som vet.
Fisken Magnus
Her i Rogaland selger de Sebraciklider på 5-7 cm til 50 kr stk, så det er noe i den duren, men du kan jo bare be han om å gi et bud, så kan du vurdere selv om du synest at det er en god pris på en Sebraciklide. Men jeg vet ikke hvor mye de koster i butikkene med deg, pleier å være ca halvparten av prisene i butikkene

oki, får satse på og ta en 50 lapp for den da:o)
takker for svar forresten!=)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap