Oscar

hei hei. vi har en oscar.

men han spiser veldig lite! vi gir han sånn pellets men det vill han ikke ha..
hvorfor det ?
jøss.. en Oscar som ikke spiser hva som helst det fungerer kanskje å heller gi litt smakfullt kraftfor som oksehjerter?? har selv fem Oscar, og de er helt klart mest begeistret for det..
oksehjerte vill han heller ikke ha. men sånne mygglarver spise han. men det griser så mye :P hehe

og så et dumt spm. kan denne fisken krympe? hehe

har ikke hørt om noen Oscar som har blitt mindre nei..
Fisken kan nåkk ikke krympe nei...
Men om fisken ikke spiser er det klart at den vil se mindre( tynnere) ut.det er vanlig, men pass på at den får mat, ikke la han sulte i hel.
Hva mener du med at det blir så mye grising med mygglarver ? Om du ikke gir Oscaren for mye mat vil han spise opp alt.

Har du hatt Oscaren lenge ?
Er det nå nettopp han har slutte å spise, eller har det vert slik altid ? Kan han være syk. Et tegn på sykdom er ofte at fisken ikke spiser...
Jeg bare lurte litt på noe.... har dere Oscaren i det 530 liters akvariet du har i profilen din her på AF? Er de andre fiskene der også? Så bilder av tigerbarber o.l.

Oscar kan ikke leve bare på "tørrfôr"
De trenger kraftig fôr, som rå fisk og reker.
mona o
Jeg bare lurte litt på noe.... har dere Oscaren i det 530 liters akvariet du har i profilen din her på AF? Er de andre fiskene der også? Så bilder av tigerbarber o.l.

Tigerbarbene og palletciklidene ++ er flyttet over i 120 liters akvarie. Men ja, oscar er i 530 liters karet vårt ja sammen med andre fisker.. Hva da??
Vidar-Alexander
Oscar kan ikke leve bare på "tørrfôr" De trenger kraftig fôr, som rå fisk og reker.

Ja, vi kjøpte reker, den spiste litt reker, men fisk har vi ikke gitt han, noen spess du ville anbefalt?
Vi har hatt den i ca en mnd, me idag var første gang vi har sett at den har spist pellets som vi fikk anbefalt i zooe...
Går mygglarver og oksehjerte under kraftig for?
Fisken Magnus
Fisken kan nåkk ikke krympe nei... Men om fisken ikke spiser er det klart at den vil se mindre( tynnere) ut.det er vanlig, men pass på at den får mat, ikke la han sulte i hel. Hva mener du med at det blir så mye grising med mygglarver ? Om du ikke gir Oscaren for mye mat vil han spise opp alt. Har du hatt Oscaren lenge ? Er det nå nettopp han har slutte å spise, eller har det vert slik altid ? Kan han være syk. Et tegn på sykdom er ofte at fisken ikke spiser...

Den spiser mygglarven også spytter den den ut igjenn, og da i tusen biter, men ha maller som spiser det opp.

Har vel hatt oscaren i litt mer enn en månde tror jeg. Ha har ikke spist noe særlig i det hele tatt siden vi fikk den fra zooen. Men for første gang i dag har den sist noen pellets..
Hei
hei vile nok foret me lit av vert som kraft for å lit forsjeligt fisk.
det er fuste gan jeg ser en oskar ikke spiser okse jerte alle oskarer elsker det:Phehe for håpen den spiser ite vert du får ha god bedring me din oskar

mvh gørand
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap