Nye ideer til et mer eller mindre tomt kar?

Hei!
Nå har karet (på ca 60l) stått mer eller mindre tomt, bare en algespiser og noen snegler som gomler i seg gode alger.
Det ar stått "tomt" i snart 2 uker eller så, men nå har jeg tenkt til å få noen nye fisker oppi men klarer ikke å bestemme meg helt.
Det er god vannkvalitet, men det er vel ikke nok planter (etter min mening), anyways de artene jeg har tenkt på er scalarer eller noe i ciklide familien, det jeg da er ute etter er noen tips til å ha scalarer som hva går bra sammen med de eller en annen type fisk som er kul/fin/snill kall det hva du vil.

Alle tips og triks mottas med åpne armer!
Scalarer blir alt for store til en 60 liter

Her er et søk i fiskebasen på fisk som vil trives i 60 liter. Du kan jo titte gjennom og se om du finner noe du liker. Det enkleste er å blinke seg ut en hovedfisk, og tilpasse øvrige beboere til hva som vil gå greit sammen med hovedfisken, både i oppførsel og vannverdier
hmm skal se på det! tusen takk
velg heller så liten fisk som mulig du, det er bedre for dyra, og det får akvariet til å se større ut, vent også til ihvertfall 4 uker etter oppstart av akvariet før du setter i mer fisk.
hehe ja, innser nå at det var litt feil å si "tomt", det har jo planter og en fisk oppi og det er mange år siden jeg kjøpte det så det er et godt økosystem der. har et annet 70L kar med et palettpar oppi som fungerer kjempe godt.
jeg tenkte bare at det kanskje er bra med noen nye ideer til fisk som jeg kan ha, blitt litt lei av litt mer enkle fisker som guppy og molly så tenkte på noe litt mer utfordrende
Skule fåreslå
palet men det hade du

så va med multispinosa (regnbueciklide)
commerfugel ciklide
boveliansk somerfugelciklide

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap