Liten pallet-hunn
Postet 15.08.09 kl 10:16
Postet 15.08.09 kl 20:01
Postet 15.08.09 kl 21:52
Postet 15.08.09 kl 21:56
Postet 15.08.09 kl 22:04
Hvor lenge har du hatt de to her? Når jeg kjøpte mitt par var hoa veldig liten ca 3 cm og han neste 8 cm, og det tok nesten par uker før hun roet seg ned og lot hannen komme bort til seg uten å rømme bak en rot eller mellom noen planter. Er hun rød/rosa i buken eller veldig blek - lys lilla/lys rosa?
Postet 15.08.09 kl 22:08
Postet 15.08.09 kl 22:15
Postet 15.08.09 kl 22:19
Postet 15.08.09 kl 22:23
Per Kristian PettersenDet er en 54l. vet det er litt knapt men de går helt alene i karet. Bare noen ottoer som spiser alger som er med dem. Helt enig med deg om at han ikke er serlig god på å sjekke ;D Men, men. håper det går bra til slutt
Vet du , jeg hadde mine i en 110l, etter 14 dager ble de kjærester og la egg for så å gå bananas og jage alt og alle så jeg flyttet dem i et kar på 54 l. Fra dag en hatet de det, begge ble meget bleke og slo opp. hannen jaget hoa eller så var han gjemt . jeg så ikke noe til dem på flere uker. begge var nesten hvite i fargen. Jeg flyttet dem tilbake og 2 minutter senere (jeg tuller ikke) var de full av farger og kjærester på nytt. Akkurat nå lager de gytegrop ha mye planter og gjerne mørk bakgrunn i akvariet, de ser ut til at de liker det.
Postet 15.08.09 kl 22:29
Jeg skulle gjerne hatt større kar, men har desverre ikke nok plass eller penger til flere/større kar. Jeg kjenner flere som har paletter i kar på min størrelse som yngler i ett sett. Ikke at det betyr at de liker seg. Men jeg skal prøve mitt beste for å gjøre det beste for mine fisker. Jeg skal forsette å mate hyppig med røde myggiser så hunnen kansje vokser og blir kjønnsmoden
Mvh: PK
Mvh: PK
Postet 15.08.09 kl 22:43
Det høres topp ut. jeg skjønner at det ikke er bare å kjøpe et stor kan og jeg er sikker på at dine vil finne ut av det og bli venner. Jeg bare fortalte om min erfaring, ikke for å få deg til å føle deg dårlig .
Lykke til masse med dine paletter , de er helt utrolig morsomme.
ps: kom på en ting , et lite stim med f.eks neon tetra kan roe ned palettene. Når tetraene er rolige føler palettene seg trygg. Ser det her hjemme :-P
Lykke til masse med dine paletter , de er helt utrolig morsomme.
ps: kom på en ting , et lite stim med f.eks neon tetra kan roe ned palettene. Når tetraene er rolige føler palettene seg trygg. Ser det her hjemme :-P
Postet 15.08.09 kl 22:55
Postet 15.08.09 kl 22:58