Palettciklide og tetra?

Hei!

Driver nå å venter på mitt nye 180l akvarium. Prøver samtidig å finne ut hvilke fisker jeg skal ha! Har bestemt meg for palettciklide, fordi jeg er relativt nybegynner. Men har også lyst å ha en stimfisk i tilegg, en tetra-art.
Så derfor lurerer jeg på om dette går bra? Noen erfaringer? Synes kobbertetran er utrolig fin, men denne skal vell være litt agressiv?

På forhånd takk for svar
chriskos
Hei! Driver nå å venter på mitt nye 180l akvarium. Prøver samtidig å finne ut hvilke fisker jeg skal ha! Har bestemt meg for palettciklide, fordi jeg er relativt nybegynner. Men har også lyst å ha en stimfisk i tilegg, en tetra-art. Så derfor lurerer jeg på om dette går bra? Noen erfaringer? Synes kobbertetran er utrolig fin, men denne skal vell være litt agressiv? På forhånd takk for svar :-)

Jeg har palettciklider gående med en stim rødmunnstetra - det går veldig bra
Paletter og div fisk
Hei, jeg har et akvarie på ca 300 liter med noen paletter og en stim kardinaltetra, i tillegg til scalarer, sverdragere, og noe bunnfisk, går veldig bra.. palettene stort sett bare jager egne arter (paletter) her etter de dannet et par (har 4stk), 2 av de får ikke bevege seg fritt

Har også et på 160 liter med et palett par, med maller og guppyer, de bare koser seg ser det ut til
Tilfeldig bekjentskap
© Birgitte Roland
Reklame for plussmedlemskap