Kan juvelchiklider leve med andre fisk?

Hei!
Jeg har nå 3 juvelcihklider med andre fisk i 110 liter karet mitt. Men jeg er redd for at de napper på finnene til mine mollyer og gullfisker.

Hva skal jeg gjøre? Hva slags fisk kan juvelcihklider leve med?
Dette er agressive fisk, som ikke passer sammen med noen av de du nevner.
De trenger 110 liter alene.
Vidar-Alexander
Dette er agressive fisk, som ikke passer sammen med noen av de du nevner. De trenger 110 liter alene.

aww virkelig da ser det ut som om fsikene må flytte tilbake til sin gammle hjem.

hva med mallere da?
For å si det sånn, så hadde jeg Juvelciklider i min 450 liter, og når disse fikk egg tok de faktisk over hele dette karet. Så dette er fisk som trenger stor plass, ihvertfall hvis du har et par som leker. Dette er jo også fisker som blir meget store og har 250 liter som minstekrav ifølge fiskebasen. Vil på ingen måte anbefale å ha disse i en 110-liter, ihvertfall ikke sammen med annen fisk.
Tomman
For å si det sånn, så hadde jeg Juvelciklider i min 450 liter, og når disse fikk egg tok de faktisk over hele dette karet. Så dette er fisk som trenger stor plass, ihvertfall hvis du har et par som leker. Dette er jo også fisker som blir meget store og har 250 liter som minstekrav ifølge [URLBLOCK1]. Vil på ingen måte anbefale å ha disse i en 110-liter, ihvertfall ikke sammen med annen fisk.

Ser ut som om jeg må selge dem.
Jeg liker dem veldig godt og de virker ikke aggressive i det hele tatt, men om morgene finner jeg at noen av fiskene har blitt nappet på
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap