Noen som vet hva som feiler fisken min?

Etter å ha sett på film i hele går, la jeg merke til at den ene fisken min beveget seg minimalt, deretter ble den "stående" stille i det ene hjørnet i karet i over 3 timer. Den beveger såvidt på finnene på siden, spiser ikke når fiskene får mat. (Den gjorde ikke det igår ihvertfall)

På bildet ser dere hvilken stilling den "frøs " fast i i 3 timer.

Er det noen som har opplevd dette før? Hva har skjedd med den?

Mvh Tony Landaas
Trenger mer info, som f.eks type fisker du har i karet?, vannverdier (NOx) inkl. pH? , temperatur på vannet?, noen andre tilsetningsstoffer? medisiner?, kunstig dekor?, filtrering/pumpe? etc...
No2 = 0
Ph = 7.4
GH = 6
KH =3

Jeg har hatt oppi flytende plantegjødsel etter vannbytte. Filter er Fluval 4 innvendig pumpe. temp ligger på 26 grader.

Jeg har 2 gibbiceps, 5 scalare 6 rosentetra 3 sverdrager og 6 andre tetraer jeg ikke husker navnet på.. tot 22 stk.
tips: følg med om noen av fiskene lger dårlig stemmning i karet ditt. hadde det samme problemet jeg helt til jeg flyttet sverdragerene mine over i det andre karet og til slutt solgte de.

når du sier det, så har jeg lagt merke til at den største begynner å bli litt territoriell.. Kanskje det som er problemet? Den svømmer mye etter den ene oppi der har jeg merka. JEg skal følge litt med her.

Tusen takk for svar=)
Ja, og når du har 5 sclarer så er du veldig utsatt for at noen blir utstøtt.
Tror nok det er det at den ikke er på en måte ''medlem'' i gruppa.

Bare hyggelig
Da er to av dem flyttet over i et annet kar hos en kompis. Vi så øyeblikkelig mye mer aktivitet.

Tusen takk til alle som har hjulpet med svar=)
Kjempe flott! Lykke til videre med dine akvarium

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap