Boliviansk sommerfuglciklide. 3 hanner og 1 hu

Har fått et tilbud om å kjøpe 4 store Boliviansk sommerfuglciklider (Mikrogeophagus altispinosus)

Kjønnsfordelingen er 3 hanner og 1 hu.. Blir dette for mange hanner?

Prisen var 350kr for hele gruppen. OK pris?
Prisen var litt dyr. Min lokale dyrebutikk selger de for 159,- paret. Men rart at den skal være så veldig mye dyrere enn vanlig sommerfuglciklide da. de koster rundt 45 kr stk.
det var dyyyyrt!!

dra på kilden, der selger de VF til 49 kr.
de blir flotte og store, kjøpte selv 4 stykk derfra for noen måneder siden, de er blitt veldig flotte, men det tok lang til før de begynnte å farge.
var heldig fikk 2 gutter og 2 jenter, selv om de var nesten bare yngel når jeg fikk dem.

de har også en del fine eksemplarer på verdalen zoo, tror ikke de er så dyre der, og der er den en del eldre Bolivanske sommerfuglciklider så det er lett å skille kjønn.(kanskje finnne et etablert par)
det var dyyyyrt!!

dra på kilden, der selger de VF til 49 kr.
de blir flotte og store, kjøpte selv 4 stykk derfra for noen måneder siden, de er blitt veldig flotte, men det tok lang til før de begynnte å farge.
var heldig fikk 2 gutter og 2 jenter, selv om de var nesten bare yngel når jeg fikk dem.

de har også en del fine eksemplarer på verdalen zoo, tror ikke de er så dyre der, og der er den en del eldre Bolivanske sommerfuglciklider så det er lett å skille kjønn.(kanskje finnne et etablert par)
Jeg får ta en tur på kilden å se... Jeg har egentlig ikke sitt så mye på fisk i butikker, mest på internett... Tror jeg må ta meg en tur på kilden ja. Takk for tipset. Håper de enda har sommerfuglciklider der
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap