Prinsessen av burundi og palett ciklider

hei er det noen som vet om jeg kan ha palett ciklide sammen med prinsessen av burundi?

håper på positive svar:P
Då må du rekne med masse bråk og krangling. Hadde disse ilag ein gong, og aldrig igjen.
Min mening er at fisk fra Tanganyika ikke burde blandes med annen fisk.
Jeg har ikke prøvd denne kombinasjonen selv, men har hatt prinsessen av Burundi en gang. Jeg tror du gjør lurt i å høre på Robert Waage og Skywalker.
takk takk for svarene da gjør jeg ikke det, har hatt de tidligere med noen salamander, og det gikk helt fint,( men de fikk et eget kar:P) så tok jeg noen tetra til prinsessene men da var de på tetraene hele tiden så måtte flytte på tetraene.
Dette har dessverre jeg også prøvd som en midlertidig løsning tidlig i mine akvariedager for 3 år siden. Det gikk bra i ett par uker. Så fant prinsessene ut at de ikke gadd å underkaste seg pallettene lenger og det ble stygt Fikk reddet ut palletten før det var for sent. Men han hadde fått slik julig at han "gravde" seg og sin pallettkone halvveis under en sten og sto der og skalv i ett par uker før de kom ut igjen.. Så for all del ikke prøv dette..
Prinsessen av Burundi viser ingen nåde.
Ha disse fiskene sammen med andre fisk fra samme sjø.
De har samme tempramang, og vet hvor grensene til de små revirene går.
Legger ved et bild hvor Neol.crassus og Neol. brichardi diskuterer hvor grensen går.
finnes
Legger ved et bild hvor Neol.crassus og Neol. brichardi diskuterer hvor grensen går.

Kult bilde!
Tilfeldig bekjentskap
© charlee
Reklame for plussmedlemskap