Kjøpte meg nye ciklider i dag:d

Endelig har jeg fått ciklider i karet mitt. Kjøpte et par sommerfuglciklider, og så måtte jeg bare ta med en sebra ciklide i tillegg, den gikk alene i et kar (var bare en igjen av dem...elllers ville jeg hatt en til).

Spørsmålet er da om jeg bør skaffe meg en til sebra ciklide eller er sommerfuglciklidene artsfrender nok?

Sebra cikliden hadde litt flussete/oppspist hale..sikkert dumt spørsmål men vokser haler/finner ut igjen?
Hvor stort er karet ditt da?
Tror nok ikke dette er noen bra kombinasjon. Sebraen kan nok fort ta knekken på sommerfuglene. Kan være smart å sjekke litt før man skaffer slik fisk.
Vidar-Alexander
Hvor stort er karet ditt da? Tror nok ikke dette er noen bra kombinasjon. Sebraen kan nok fort ta knekken på sommerfuglene. Kan være smart å sjekke litt før man skaffer slik fisk.

Tja...den virker foreløpig ganske så fredelig...ganske sky i grunnen! Gjemte seg en del bak plantene før den turte å komme frem. Om det skulle vise seg at den blir agressiv har jeg iallefall masse planter og gjemmesteder. Får satse på at sommerfuglene og de andre fiskene får være i fred
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap