Strek i regninga, må bjarne og frida til fiskehimmelen?

vet ikke om dette er rette plassen for denne tråden... Men har nå to stk digre oscar. Fulgte med et karr jeg kjøpte. Å regna med at det skulle gå greit å gi di bort.... Men det går absolutt IKKE greit har hørt i di to dyrebutikkene i nærheten. Dvs en time unna. Di har ikke plass. Har forsøkt rubrikken her på af. Ingen hell. Så hva iallverden gjør jeg nå?? Har liiiten lyst til å avlive disse store vakkre fiskene. Som forsovidt heter bjarne og frida. Men om jeg til slutt må gå så drastiskt til værk,(fåR noen andre til å gjøre det,for jeg gjør det IKKE) hvordan avlive så STOR fisk?
Man avliver vel på samme måte som på fisketur. Hammer eller kjøttøks er vel å foretrekke i dette tilfellet.
Flotte fisker. Dumt den ikke går spesielt godt i lag med andre fisker.
hammer? Gulp uff. Har ikke plass til flere karr, hvis ikke hadde det vel endt med at jeg kjøpte et eget karr til dem. Sukk. Men med kun sofaen og tvn igjen i stua, pga karr, er det lite igjen å kvitte seg med.
Du kan jo modifisere tv'n til noe slikt! Da får du ekte "pausefisker" å se på!
Du kan jo gjøre et forsøk på å legge de ut under gies bort på Finn.no også. Håper du finner et nytt hjem til dem.
Eller hva med å skyve sofaen frem et hakk og ha akvarie bak den? Det skal jeg gjøre faktisk hehe.
finn.no er som sagt en mulig løsning, ja.
Trist å ikke finne hjem til dem Er ikke den kjekkeste situasjonen å komme oppi.
Enig om rubrikk hos finn på gis bort da, du kan evt ringe litt lengre bort til noen andre dyrebutikker å se om du kan sende dem via buss til de? Eller kanskje rett ut hatt dem foreløpig å anskaffet et akvarium av et billigt slag som er akkurat passelig til dem å hatt dem oppi der til du finner en løsning så du kan fortsette drømmen med det karet de er oppi nå f.ska? Billige kar finnes over alt i dag.
Krysser fingrene på du finner en god løsning på de fine fiskene dine å lykke til så masse.
da blir det dyrebutikk i trondheim som bli nærmeste tror jeg. Ca 3 timer unna. Hmm. Får undersøke mulighetene dit med buss om di vil ha di.Di går i et 325 liters kars. Litt trangt men om jeg får et karr bak sofaen blir det ikke plass til å gå. Hehe:p har liten stue. Og har allerede pressa inn 450 liter, 325 liter, 250 liter, 180 liter, en 100 liter og en 60 liter. 50 litern står på barnerommet i mangel på plass:p
Tilfeldig bekjentskap
© Brage Lien
Reklame for plussmedlemskap