Strek i regninga, må bjarne og frida til fiskehimmelen?
vet ikke om dette er rette plassen for denne tråden... Men har nå to stk digre oscar. Fulgte med et karr jeg kjøpte. Å regna med at det skulle gå greit å gi di bort.... Men det går absolutt IKKE greit har hørt i di to dyrebutikkene i nærheten. Dvs en time unna. Di har ikke plass. Har forsøkt rubrikken her på af. Ingen hell. Så hva iallverden gjør jeg nå?? Har liiiten lyst til å avlive disse store vakkre fiskene. Som forsovidt heter bjarne og frida. Men om jeg til slutt må gå så drastiskt til værk,(fåR noen andre til å gjøre det,for jeg gjør det IKKE) hvordan avlive så STOR fisk?
Postet 28.10.10 kl 16:45
Postet 28.10.10 kl 17:12
Postet 28.10.10 kl 17:29
Postet 28.10.10 kl 17:37
Du kan jo modifisere tv'n til noe slikt! Da får du ekte "pausefisker" å se på!
Du kan jo gjøre et forsøk på å legge de ut under gies bort på Finn.no også. Håper du finner et nytt hjem til dem.
Du kan jo gjøre et forsøk på å legge de ut under gies bort på Finn.no også. Håper du finner et nytt hjem til dem.
Postet 28.10.10 kl 22:27
Postet 28.10.10 kl 22:40
Endret: 28.10.10 kl 22:40
Trist å ikke finne hjem til dem Er ikke den kjekkeste situasjonen å komme oppi.
Enig om rubrikk hos finn på gis bort da, du kan evt ringe litt lengre bort til noen andre dyrebutikker å se om du kan sende dem via buss til de? Eller kanskje rett ut hatt dem foreløpig å anskaffet et akvarium av et billigt slag som er akkurat passelig til dem å hatt dem oppi der til du finner en løsning så du kan fortsette drømmen med det karet de er oppi nå f.ska? Billige kar finnes over alt i dag.
Krysser fingrene på du finner en god løsning på de fine fiskene dine å lykke til så masse.
Enig om rubrikk hos finn på gis bort da, du kan evt ringe litt lengre bort til noen andre dyrebutikker å se om du kan sende dem via buss til de? Eller kanskje rett ut hatt dem foreløpig å anskaffet et akvarium av et billigt slag som er akkurat passelig til dem å hatt dem oppi der til du finner en løsning så du kan fortsette drømmen med det karet de er oppi nå f.ska? Billige kar finnes over alt i dag.
Krysser fingrene på du finner en god løsning på de fine fiskene dine å lykke til så masse.
Postet 29.10.10 kl 09:30
da blir det dyrebutikk i trondheim som bli nærmeste tror jeg. Ca 3 timer unna. Hmm. Får undersøke mulighetene dit med buss om di vil ha di.Di går i et 325 liters kars. Litt trangt men om jeg får et karr bak sofaen blir det ikke plass til å gå. Hehe:p har liten stue. Og har allerede pressa inn 450 liter, 325 liter, 250 liter, 180 liter, en 100 liter og en 60 liter. 50 litern står på barnerommet i mangel på plass:p
Postet 29.10.10 kl 09:52