Salgs pris på skalare "yngel"

Hei!

Lurer på hva som er en grei pris på skalare yngel av denne typen [External Image]

Yngelen er nå på størelse med en fem-krone ca

mvh

Christian
Privat kan du kanskje ta sånn cirka 20-50 kroner stykket, alt etter etterspørsel - og kvalitet på yngelen, selvfølgelig?

Skal du selge til butikk, ville jeg ringt rundt og fått tilbud hvis jeg var deg. Mulig du får bedre respons hvis du sender bilder av yngelen til butikken.

Og mulig du får et bedre svar på forumet her hvis du poster bilder av din egen yngel.
15-25 kr stk, er en god pris, dyrebutikker pruker avogtil å ha tilbud, da kan de ligge nedi 29 pr. stk, å du vil være en del under butikkene for og få kunder osv. kan prøve og selge de til dyrebutikken. men da kan du regne med og få toppen 10kr stk.

fisk er ikke noe du kan bli rik på. men det hadde vært gøy om fisken hadde betalt seg selv
Selv synes jeg fisken er av topp kvalitet.
De er foret med en blandig av artemia og en sjelden gang mikroorm for å få litt variasjon i dietten.
Alle har lange flotte finner, og pene mønstre.
Av hele kullet er det 1 som har dødd, og ikke en eneste en med misdannelser i hele kullet.
Alikevell tror jeg at jeg venter litt til med salget da jeg har lyst å fore dem enda litt større for at de skal kunne klare seg lettere under transport osv.

takk for tilbakemeldinger
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap