Kraft for for mindre ciklider?

hei finnes det noen typer med "kraftfor" for mindre ciklider som pallet og sommerfugl siden jeg skal flytte et parr med gamle paleter over i 180l min og da vil jeg gjerne at hannen skal være fult utvokst og trenger derfor noen info om mat som passer og får fisken fort opp i vekst. finnes det også noe for yngel av fisk har yngel på en 2-3 uker har hatt det før men det tar så lang tid er det mulig å få disse ortere opp i vekstten så jeg kan selge dem? og finnes det noen minimu str for salg til butikk ha rbare solgt til private hittil?
Diskusfôr kan brukes. Det er tilpasset diskusenes høye krav til smakelighet, vitaminer og proteiner.
Her går discus foret ned på høykant hos sommerfugler og kakaduer. Så tror nok det faller i smak
Takk okei tusen takk:)
tusen takk men skal dette knuses eller noe sånt i tilfelle små ciklidene ikke får det i munnen eller går dette bra ser i hvertfall at ciklidesticks ikke faller i smak hos de mindre men de store er meget glade i dem
Det foret på linken der blir bløtere i vann. Dessuten har de veldig godt av å måtte pusle litt med maten sin. Er relativt smarte fisk disse ciklidene.

Discusfor er veldig kjøttbasert så det lukter faktisk godt for meg også.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap