Oscar

hei i går kjøpte jeg meg en oscar er det noen som hvet hva man bør fore den med
Inaktiv bruker
Håper du har et stort kar og ingen småfisk, den spiser det den får i munnen og blir diger.
Les mer i fiskebasen
Hei! grattis med Oscar Tittet på profilen din..Har du den i 250 litern? Hvis ja, så går dette fint når oscaren er liten, men den vil etterhvert trenge større plass.. Det anbefales 400-500 liter... men det vet du sikkert Oscaren trenger proteinrik mat.. Du kan fore oscaren din med sticks (beregnet til store ciklider) dette er bra som grunnfor. Til mine oscar kjøper jeg frossenfor i tilegg i dyrebutikken.. rekemix, oksehjerte og røde mygglarver.. dette gir jeg i tilegg til sticks ca 2-3 dager i uka.. Du kan bruke vanlig reker kjøpt i matbutikk også, bare husk å skylle veldig godt føre du gir det til oscaren din.
Svar
takk jeg har den i 250 liter og den er ganske liten så det gå greit jeg hvet at den blir stor jeg skal fore med sticks og røde mygglarver og kansje noen reker og noe grønt for
såbra.. da går d nok fint.. de kan bli litt matleie til tider, så litt variasjon er bra lykke til !
Svar
ja takk skal du ha for svar jeg er veldig fornød med denne oscaren den er albino
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap