660liter akvarie med forskjelige ciklider...?

Har kjøpt ny akvarie og ønsker meg flere ciklider/forskjelige. Kan noen hjelpe meg hvordan gå de ciklider : sommerfuglciklide, archocentrus sajica, palettciklide og tropheus duboisi? Har lyst å har morsome ciklide at bli liv i akvarie Hvor mange kan jeg har ciklider i en 660liter akvarie vis jeg ønsker meg ikke store ciklide, opp til 13 cm/maks.
Inaktiv bruker
Personelig synes jeg sebraciklider er veldig fine, hoene får oransje bryst og hannene får kul i panna, og begge får litt blålilla farge på brystfinnene. Men det som er best er å ha 5-6 stykker for det blir litt kult med ei dominerende hoe og en dominerende hann som som regel vis dem trives kommer til å legge masse egg, men de er ganske aggresive å går ikke med andre ciklider, men det her er det jeg synes personelig
Ikke bland sør-amerikanske og afrikanske ciklider! Det er en oppskrift på katastrofe. Jeg kan garantere deg at det vil gå til h**** hvis du prøver.

Bestem deg for en av delene, gjerne basert på dine lokale vannverdier, og hold deg til det.
Kampfisk
Ikke bland sør-amerikanske og afrikanske ciklider! Det er en oppskrift på katastrofe. Jeg kan garantere deg at det vil gå til h**** hvis du prøver

Viktig..! So true...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap