Hva er galt med sommerfuglcikliden min?

Jeg kjøpte meg et par av sommerfuglciklider igår, og da jeg puttet de i tanken så jeg at hunnen ikke har en sort ''flekk'' på siden av seg. Ut i fra alle bilder og videoer jeg har sett så skal de egentlig ha det... er det noe galt med fisken min?
Se på linken og nest siste bilde og se om den ser ut som det.
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=1925&tab=3
Nei, min har alt utenom den sorte flekken
Har du mulighet å ta ett bilde av den? Litt enklere å se samt hjelpe deg
Her, hun blir jaget litt av hannen... Kanskje det er en årsak?
At dem jager hverandre er ganske normalt, men er du sikker på at du har ett av hvert kjønn. Syns finnepiggene oppå så veldig lange ut.

Ang sorte flekken så kommer disse i mange forskjellige oppdretts varianter. Om du googler på Ram ciclid så kan du titte på bilder der og da ser du dem finnes i mange mange forskjelige farge nyanser med og uten streker og prikker Så din er helt normal.
Takk for svar! Men så mye jaging? Mannen jager henne hver gang han får øye på henne. hun greier heldigvis å hjemme seg godt. Har en veldig beplantet tank! Er ganske sikker på at det er en ''hun''? men hvordan sjekker jeg det nærmere?
Gå inn på fiskebasen så står det litt info om dem og hva som skiller hann og hunn. Kan være litt vanskelig noen ganger, det syntes iallefall jeg da jeg hadde en hue som hadde ganske lange toppfinner.
Hun er rød i buken, er nok en dame, men han jager henne når han får øye på henne... er dette vanlig? de har vært i tanken i 1 dag
Kan være lurt å skaffe flere hunner, så blir jagingen fordelt på flere. Og kanskje han finner en han liker, så de blir et lekspar. Men da kan det nok være lurt å ta ut den/de overflødige.
Shot in the dark, men er desperat!!! noe jeg kan gjøre med forstoppelse?????
Så jagingen betyr at han ikke liker jenta?
Ja det kan være De tar ikke "hvem som helst" selv om hun skulle være både pen og hyggelig.
Jenta har blitt litt ''tjukk'' nå, kan det være på grunn av egg? Aggresjonen har roet seg nå de siste dagene!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap