Kan palett par fungere sammen med ildbuk?

Kjøpte et ildbuk par i går, og er helt hekta allerede. De er jo nydelig.

Skal gjøre litt plass i akvariet. Tenker på å gi bort/ selge perlegurami og skalarene for å gi plass til disse skjønnhetene.

Kan jeg også ha palett par i akvarium på 250 liter eller blir det krøll?
Jepp..
For og si det slik da så trenger Palett Cikliden kun 60L for og trives hvis du stoler på fakta som blir gitt rundt om på internett..

Så sant du ikke har akvariumet "stappfult" med Ildbuk så skal det gå rimelig greit, bare pass på og ha gjemmesteder til paleten da denne er langt mere sky og "skeptisk" i første omgang til andre Ciklider, har ikke dette selv (enda), men har ei veninne som har hatt god efaring med disse to typene sammen!

mvh Kenneth
No har det skjedd mye siden dette innlegget. Blant annet har skalarene lagt egg 2 ganger! Da blir det til at jeg ikke klarer å kvitte meg med dem.
De er så flinke foreldre selv om de ikke har klart å få ungene forbi wigglers stadiet enda. Skal prøve å legge til rette en senere gang og se hva jeg får til. Selskapskar og yngelpleie er nok for vanskelig.

Har fortsatt lyst på paletter og ildbuk sammen. Det virker som om ildbuken og skalarene er litt i kamp med hverandre. Men det er kun gaping, blafring med gjeller, jaging og ingen skader.

Har veldig lyst på et kar til i løpet av høst/vinteren. Må jobbe med resten av husets innbyggere først.
Tilfeldig bekjentskap
© Bob Kroll
Reklame for plussmedlemskap