Nye sverddragere i karet - herregud for et liv!!

Det har gått 2 enslige sverddragergutter i akvariet mitt en god stund nå. Jeg trodde den ene var jente, helt til den plutselig fikk sverd og jeg hadde 2 gutter... i går gikk jeg i dyrebutikken, ba om 3 hunner, betalte og dro hjem. Satte fiskene i karet og oppdaget at det var 2 jenter og 1 gutt jeg hadde fått :/ Typisk!! Den begynte jo å få sverd den ene, selv om det var like langt som finnen på hunnene så er jeg sikker på at det er en gutt. jeg har altså da 3 gutter og 2 jenter... og herregud for et liv det ble!! guttene sloss og jentene sto forskremte i et hjørne og så ut som de prøvde å gå tvers igjennom glasset. og innimellom feidene mellom guttene var de intenst borde og prøvde å få seg noe hos jentene. jeg ble sittende og se på lenge i går, og det roa seg ikke... litt bekymra for hvordan dette skal gå, men håper det roer seg. har fått gitt bort den ene hannen til ei venninne da, håper hun får henta den fort. er det noe jeg ikke trenger så er det for mange av de testosteron-gutta der
Hadde jeg vært deg, ville jeg gått tilbake til butikken og byttet! Du bør ha dobbelt så mange damer som gutter for og unngå at det blir helt "bananas" i akvariet ditt.
Kjetta
Hadde jeg vært deg, ville jeg gått tilbake til butikken og byttet! Du bør ha dobbelt så mange damer som gutter for og unngå at det blir helt "bananas" i akvariet ditt.

ja... tror du de vil ta den tilbake da? er jo tross alt de som har gjort en feil
Selvfølgelig må de det! De har solgt deg noe annet enn det du ba om! Gå tilbake til butikken med god samvittighet du...
Tilfeldig bekjentskap
© Ir
Reklame for plussmedlemskap