Gravid guppy oppførsel

hei har nå en gravis guppy hunn som har vært sånn ca 4 uker nå. I dag merket jeg at hun lå på bunnen med buken helt nedi sanden og lå ganske rolig. Jeg har en sånn tunell som guppy hunnen hviler i. I dag så lå hun der og så svømte a litt og lå oppå tunellen igjen. Hun spiser. Er det lenge til hun skal føde? Ser også at hannen ligger i grusen en del... hvorfor gjør de det?? Marie
Å ligge på grusen er ikke akkurat noe som guppy bør gjøre for mye av... Håper du skifter vann, fôrer normalt og har korrekte vannverdier. Hos meg svømmer gravide guppy like mye rundt som de andre.
Ja..
men jeg skifter jo vann hver uke da! Så har jeg to ulike for.''
Hun ligger på samme sted hele tiden så jeg tror hun skal føde. Så i g år kveld puttet jeg hun i fødenettet og da bare lå a på bunn der oxo :S Så jeg tok a ut i dag og da gikk a rett ned mellom noen steiner og lå der. Hun puster fort å ser det ut til. Akvariet mitt blir veldig fort algete da.. men, kanskje jeg burde skifte på nytt da.. Men, hu ligger ikke der fordi hu skal føde da? eller? hu spiser heller ikke så mye heller. *bekymret*
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap