hva passer??

Inaktiv bruker
Jeg har nå 3 guppyer (1 han og 2 damer)...det er et ganske nytt akvarium,og jeg begynner forsiktig.....hvilke fisker passer best med guppy....bare andre levendefødende???????jeg har et 70 l...........
Du kan ha otosinclus (Otto) eller Ancistrus.
Du kan ha Platy, sverddrager osv... (men det er levendefødere).
Kunne også skaffet deg 2 hun Guppy'er og 1 han Guppy også, vil du ha barn på Guppy burde du skaffe deg det. Da kan du også ta en hun til.
Det burde være 2-3 hun'er pr. han.
Du kan skaffe deg Neontetra, kardinaltetra eller soltetra.
SAE kan du vell også skaffe deg.
Altså, mye å velge mellom.
Du kan vell ha nesten alle disse: Trykk her!
Inaktiv bruker
takk for svar...fint at du ga meg den linken.......
Hvis du hadde flyttet ut alle kunne du også hatt et par sebraciklider. Selges her!
Men det har du vell ikke mulighet til/gidder.
Du kan ha hvilken som helst fisk bare de ikke napper de finnene på guppyene ikke hør på Janer'n.
Virtuoso
Du kan ha hvilken som helst fisk bare de ikke napper de finnene på guppyene ikke hør på Janer'n.

Ikke si at hun ikke skal høre på meg.
Jeg har hjulpet han veldig.
Jeg sa at hvis hun hadde roppet de andre fiskene så kunne hun fått noen fine sebraciklider som parrer hele tiden.
Men jeg sa at hun sikkert ikke gadd det,
jeg hadde ikke giddet det når jeg allerede hadde kjøpt 3 guppy.
Men jeg hadde heller gjort det hvis jeg kunne bestemme før.
Det var også jeg som ga henne listen over alle de hun kunne ha.
+ at det var jeg som skrev masse info til henne.
Men det er riktig som Virtuoso sier at man ikke må han fisk som napper i finnene på Guppy'ene.
Da kan Guppy'ene bli syke og skadet.
Det er viktig at du styrer unna,
anbefalerat du spør her om arten du har tenkt til å kjøpe er grei her, før du går og kjøper den
Inaktiv bruker
jeg har bestemt meg nå hva jeg skal ha så det blir et par med sommerfuglciklider.......
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap