- Hjem
- Forum
- Levendefødere
- Mollyen min har rart øye
Mollyen min har rart øye
Postet 01.07.07 kl 20:06
Postet 02.07.07 kl 22:12
Postet 02.07.07 kl 23:43
Ut i fra bildet er det ikke mulig å si hva dette er. Du får ta ett bedre bilde, eller forsøke å forklare åssen det ser ut Ellers vil det jo kun være gjetting, og det er ingen tjent med.
Ser øyet hovent ut? Ser du skade på øyet? Er øyet "poppet" ut av hodet? Er det større i diameter enn det andre?
Rett å slett, besrkiv øyet i forhold til det friske
Ser øyet hovent ut? Ser du skade på øyet? Er øyet "poppet" ut av hodet? Er det større i diameter enn det andre?
Rett å slett, besrkiv øyet i forhold til det friske
Postet 03.07.07 kl 06:56
Postet 03.07.07 kl 11:37
Jeg ser verken kritisk pop-eye eller kritisk skade på øyet til fisken din. En evt skade vil derfor være å regne som relativt overfladisk.
Siden det er ulik diameter på øynene, kan dette dreie seg om en gammel skade, med evt tilbakefall.
Jeg ville ikke gjort noe ekstra ut over å ta ett par ekstra vannbytter de nærmeste dagene, samt sørget for at vannverdier\ kosthold er så bra som overhodet mulig
Siden det er ulik diameter på øynene, kan dette dreie seg om en gammel skade, med evt tilbakefall.
Jeg ville ikke gjort noe ekstra ut over å ta ett par ekstra vannbytter de nærmeste dagene, samt sørget for at vannverdier\ kosthold er så bra som overhodet mulig
Postet 03.07.07 kl 14:31
Postet 03.07.07 kl 15:25