Er denne Platy'n gravid?

Hei. Kjøpte meg to platyer for noen dager siden. Da hadde de hanner og hunner i samme akvarium. så veit ikke om denne ble gravid der?
Kjøpte en hann og en hunn. sett de leke litt. men så er det det at jeg ikke helt ser om denne hunnen er gravid siden nesten hele kroppen er svart.

Legger til et bilde med, så de som er sikre på det kan svare meg^^
Takk for svar ;D

~~ Marie ~~
Tror jeg bare ville ventet og sett. Er den gravid vil den garantert bli større. Et par dager er litt lite uansett hvis du ikke har kjøpt den "kulerund".
ja...
men den var sånn da jeg kjøpte den i zoo..
Det kan den godt være. Har den gått sammen med hanner kan den være gravid.
Legg inn godt med javamose i karet, så de har noe å gjemme seg i når de blir født. Så ser du om noen uker om det er yngel. (Det titter plutselig et par stykker frem fra mosen) Kjempespennende.
Gi en lyd når de kommer. Har de ikke gjemmesteder blir de fort spist.
ja
jeg har noen flyteplanter og store pinner, er et lite guppy ''barn'' der som gjemmer seg bra^^ så det blir nok en del. har bare en hann med denne hunnen ja. resten er 1 guppy hann og tre hunner. alle de tre hunne er gravide ;D
jeg ser at hunnen og hannen leker litt sammen...
noen ganger så ligger hunnen på bunnen... altså platy hunnen.
Er første gang jeg har platy så er ikke så veldig erfart med oppdrett på dem. Blir de veldig runde? Marie
Om den er smelt på tjukken, er det nok ennå en stund til den skal "verpe"

Fiskene ser forøvrig temmelig små ut, og det er slett ikke sikkert at de har fått til noen skikkelig lek ennå
hehe ja
ja, hannen er ganske liten;P men hu er tykkere nå^^
Inaktiv bruker
Har hatt flere sverddrage, guppy og platy kull og jeg putter de som ser gravid ut oppi en fødebinge, når de er født tar jeg moren ut av fødebingen og lar yngelene bli der til de er store nok til å ikke bli spist opp av andre fisker. Husk å gjøre forflakkene så små som mulig før du gir de til yngelene.
Har faktisk en platy og en Black Molly yngel no, har en feit guppy hoe og.
Her er noen bilder av den feite hoen(kommer i neste melding)
Inaktiv bruker
Her noen bilder av den feite hoen min:
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap