Når kan man regne med at yngel er

Har 6stk 2 dager gamle guppy yngel i et fødekar. De blir bare spist hvis jeg slipper de ut, og har ikke noe mindre kar å sette de i desverre. Så den eneste sjansen de har er nå dette fødekaret... Men spørsmålet mitt er nå, hvor mange dager må de være før man regner med at de kommer til å overleve? Føler liksom at de er så skjøre, sånn at de kan dø når som helst.

Også er det 2 av de som er sånn litt rosa/orange (albino farge) i fargen, mens de 4 andre er mer brun/grå... Er det noe grunn til det? Eller er det bare naturlige fargevariasjoner?
hvordan fisk er det de går sammen med?
Har du mye planter som de kan gjemme seg i?
Jeg pleier å la mine gå i ynglekarret ca 1mnd. da pleier det å gå fint å sleppe de ut om man har noen gjemmesteder. og om du forer masse så vokser yngelen fort, men du må ikke fore for mye. jeg pleier å fore mine ca 3 ganger pr. dag med sera sin baby mat
Det har vært heftig sykdom i karet, så det er veldig uttynnet!
Håper bare sykdommen er borte!

Er tynt med planter og gjemmesteder, da jeg ikke har villet kjøpe mer siden alt bare har dødd (plantene pga desperat mørkelegging) Det er 3 hunn guppyer og en hann igjen der. Pluss en 3cm ancistrus.

Foreløpig forer jeg de med finknust flakfor.
om du kommer til kløfta kan du få en avlegger med en hurtig vokende plante som er kjempe fint gjemmested billig
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap