Hva går sammen med guppy?

Har guppy og sverddragere, men vil gjerne ha noen flere typer..
noen som kan komme med forslag??
Tenkte da på noe annet enn levendefødere..
Akvariet er på 54L..

Vet ikke hvor mange fisker du har, men det er jo begrenset hvor mye man har plass til i en 54 L.
Vil si at midt/ topp er befisket bra
Hva med feks corydoras?
Du kan ha en gruppe på feks 8.. dette er herlige skapninger som også har en flott nyttefunksjon, de er rene støvsugerne etter mat
Men de liker ikke skarp sand, hva har du i bunn?
jeg har 3 sverddragere, 6 guppy og en pansermalle + 3 små algespisere..
jeg syns egentlig det er litt kjedelige farger der.. stort sett oransje alle sammen:P med unntak av en svart guppyjente
finnes det noen stimfisk jeg kan ha da?? som ikke går på halene til guppyguttene mine? Har litt grov sand i bunnen

Den ene pansermallen bør få venner, dette er en fisk som trives best i grupper.

Jeg synes det fort kan bli rotete hvis du blander stimfisk inn i det du har, men det er jo en smaksak som det meste

Hva med feks noen kulii- åler?
Snegler? Disse får du knallgule, eller rosa.. eller lilla
den stakkars pansermallen vi har, ble kjøpt inn etter råd fra den lokale dyrebutikken.. fordi vi slet med alger i yngelakvariet! Men fikk jo høre det etterhvert at den ikke spiste alger..*kremt* så jeg skifta dyrebutikk

forelska meg litt i den kuhlii ålen
så må nok på leting etter den!
så har jeg bestillt 5 eplesnegler av en her på forumet, som kommer i posten snart
du kan kjøpe neontetra og gi pansermalla til meg
Neontetra er fine små stimfisker med sissykt sterke farger, perfekt for et "ensfarget" akvarie
Kommer du å henter pansermallen er den din :P
Vil heller kvitte meg med den, enn å kjøpe flere..hehe
Ingnting
Kommer du å henter pansermallen er den din :P Vil heller kvitte meg med den, enn å kjøpe flere..hehe


Oooh.. Dokka..? er ikke det på andre siden av brua? Toten sia eller noe sånn?
Jupp, ca 4 mil fra gjøvik
Tilfeldig bekjentskap
© Asbjørn Steinsrud
Reklame for plussmedlemskap