Black molly?

Vi har 3 Black Molly. En gutt og to jenter + andre fisker som Guppy, Malle og Kuhlii-ål i en 65 l. Den ene hunnen gjemmer seg i kokosnøtta mye av tida. Hun kommer ut av og til, men kan hun være gravid eller trenger hun bare en pause?? Kjenner henne igjen så jeg vet at det er kun hun som går inn dit.
Karinis
Vi har 3 Black Molly. En gutt og to jenter + andre fisker som Guppy, Malle og Kuhlii-ål i en 65 l. Den ene hunnen gjemmer seg i kokosnøtta mye av tida. Hun kommer ut av og til, men kan hun være gravid eller trenger hun bare en pause?? Kjenner henne igjen så jeg vet at det er kun hun som går inn dit.



Ser du ikke har fått noen svar så jeg frister med mine egne erfaringer. Av levendefødere har jeg alltid flere av hannen og gjerne tre ganger så mange hunner som hanner. Med en hann og to hoer blir det lett litt jaging og stress for hoene. Ville anbefale deg minst å tredobble det du har nå. Mine svarte mollyer trives veldig godt med det. En liksom regel er tre hoer på en hann, gjelder også platy, sverddragere, guppy etc

Mvh Leif
Blir det ikke veldig overfylt med yngel da?
ja eg og har 2 menn og 7 damer
det blir veldig mye yngel men det er jo bare til å selge dei eller gi dei du har til overs bort
Tilfeldig bekjentskap
© Runar Heskestad
Reklame for plussmedlemskap