Hva gjør man når det blir litt for mange guppybarn

Hei
Det ser ut til at guppyene mine koser seg godt i akvariet mitt, men det blir også ganske mange barn oppi der. Så langt har jeg funnet 8 guppybarn som har vokst forbi matbitalder.
Spørsmålet er: hvor gjør man av dem når det begynner å bli for mange? Pleier for eksempel butikker å ta til seg guppyer sånn som med marsvinbarn, eller må man ut på privatmarkedet?
Vel...
Hvis du har flaks vil dyrebutikken ta dem inn, men det går helt fint an å selge dem HER eller på WWW.FINN.NO også! =)
Du kan jo spørre men tror ikke det er mange akvariebutikker som tar imot guppi.Du må nok ut på privatmarkedet. Der er det nok flere som ønsker seg fisken til en billig penge.Du kan ikke regne med å få særlig mye for den.Problemmet med guppi er at det er mye innavl.

TAM
Oki, tenkte mer på å gi dem bort jeg egentlig. Driver ikke med dette for å tjene penger, og er jo bedre å gi dem bort enn at det blir for trangt hos meg..
Har lest om det med innavlen, så har passa på å skaffe meg guppyer fra forskjellige butikker sånn at det blir litt mindre sjanse for innavl.
Når er de store nok til at man kan begynne å overføre dem til andre steder da, samme størrelse som vanlige guppyer i butikkene?
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap