Gravid guppy og den sorte flekken...

Jeg tror kanskje at den ene guppy-hoa mi har føda mens jeg var på jobb i dag... ser ikke snurten til noe yngel i det hele tatt... Den gikk i et yngelkar på 23 ltr sammen med to andre gravide guppy-hoer... Regner med at de er oppspist alle sammen kanskje... Har mye javamose og hornblad i akvarie, men har leita over hele akvariet, men ser ikke en eneste en...

Den er mye slankere no, men har fortsatt den sorte flekken. Går ikke denne flekken delvis vekk når de har føda eller??

Noen som vet??


Den sorte flekken går nok ikke vekk, mine hoer har hatt den hele tiden
Guppy.
Har også lagt merke til at den ikke forsvinner. Fant nettopp yngel(Som ikke er der lenger), men ingen av hunnene så mindre ut og alle hadde stor flekk. Det beste om du VIL berge yngel er mye flyteplanter og huler. Mye planter er også bra. Har alt det jeg har nevnt, men jeg har så mange storfisk sammen, men nå er dem flyttet i eget kar. Men man blir fort lei av guppy for dem føder en gang i mnd og det blir som regel noen som overlever.
hmmm ja jeg har hørt rykter om at de føder i ett sett... men foreløpig har jeg ikke sett en eneste yngel... Og har hatt guppyene i litt over en mnd.. de var allerede gravide selvsagt da jeg kjøpte dem...

Det blir vel min tur å oppleve yngel på dem også vil jeg tro :o) Er bare så utrolig spennende med den første gangen :o)

Takk for svar ang den sorte flekken :o)
Hva slags flyteplanter anbefales??
Har også guppy yngel...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap