Skadet seilfinnemolly

Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! I begynnelsen av året fikk jeg yngel av seilfinnemollyene mine. De er ganske store nå, men ikke like store som foreldrene sine.
Den ene ungen ser litt annerledes ut enn de andre, den er brun aktig, og de andre er lysegrå med svarte prikker. Den brune fisken har fått en skade på den ene siden av hodet, øyet er svulmet opp og er blitt lysegrått. og det ser ut som den har noen røde sår på samme side, men et er litt vanskelig å se fordi den er såppas liten.

Den fikk det for noen uker siden, da de enda var i det forrige akvariet mitt på rundt 11 liter. Nå er de flyttet i et akvarium på 120 liter. jeg trodde at det skulle bli bedre da den ble flyttet i et større akvarium, for da kunne den ha større plass å svømme på, og flere steder å gjemme seg for andre fisker.

I akvariet har jeg syv andre seilfinnemollyer, de fleste er små (født i mitt akvarium) Og tre er voksene. Og 6 Kileflekkrasboraer.

Vannet har alltid ver slik det skal være, og slik fiskene helst vil ha det, i følge de i dyrebutikken.

Skaden har blitt værre og værre. Hva skaljeg gjøre?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap