Bildetråd med levendefødere

Hei!

Jeg tenkte vi kunne ha en bildetråd med bare levendefødere.

Jeg syntes levendefødere er så veldig intressange
Så derfor vil jeg se andres fisker

Alt av levendefødende fisk er lov her.
Guppy, Platy, Sverddragere, Endlers, you name it
Jeg hadde to seilfinnemollyer som fikk yngel, de fikk nesten samtidig og, helt utrolig, hadde i overkant av 100 små yngel som svømte rundt i karet, så jeg holdt på i flere timer med å fange de for å få de oppi yngelkaret. Men det var gøy, fikk faktisk med meg når den ene holdt på å føde og, var utrolig stilig å se på. Men så gikk jeg på en smell, på sidene av yngelkaret er det små sprekker for å få sirkulasjon i yngelkaret, men halene til de små søte yngelene stakk ut igjennom disse sprekkene, så de andre fiskene sto klar og bet av de halene med en gang, så en morgen når jeg skulle inn å se på de så lå det en hel haug med hodet igjen på bunnen av yngelkaret.
Har desverre ingen bilder, pluss at kameraet mitt er ikkje helt egnet til å ta bilder av fisker i akvarium, bildene blir alt for dårlig og blitzen skinner tilbake ifra glasset, og uten blitz blir bildet bare dårlig.
Men gøy tråd dette her, ska følge med på denne tråden!
FiskeAlex
Jeg hadde to seilfinnemollyer som fikk yngel, de fikk nesten samtidig og, helt utrolig, hadde i overkant av 100 små yngel som svømte rundt i karet, så jeg holdt på i flere timer med å fange de for å få de oppi yngelkaret. Men det var gøy, fikk faktisk med meg når den ene holdt på å føde og, var utrolig stilig å se på. Men så gikk jeg på en smell, på sidene av yngelkaret er det små sprekker for å få sirkulasjon i yngelkaret, men halene til de små søte yngelene stakk ut igjennom disse sprekkene, så de andre fiskene sto klar og bet av de halene med en gang, så en morgen når jeg skulle inn å se på de så lå det en hel haug med hodet igjen på bunnen av yngelkaret. Har desverre ingen bilder, pluss at kameraet mitt er ikkje helt egnet til å ta bilder av fisker i akvarium, bildene blir alt for dårlig og blitzen skinner tilbake ifra glasset, og uten blitz blir bildet bare dårlig. Men gøy tråd dette her, ska følge med på denne tråden! :)



høres skrekkelig ut - hoder som ligger igjen
Jippi, her kan jeg være med og.
Har masse endlers som yngler støtt og stadig.
FiskeAlex
Jeg hadde to seilfinnemollyer som fikk yngel, de fikk nesten samtidig og, helt utrolig, hadde i overkant av 100 små yngel som svømte rundt i karet, så jeg holdt på i flere timer med å fange de for å få de oppi yngelkaret. Men det var gøy, fikk faktisk med meg når den ene holdt på å føde og, var utrolig stilig å se på. Men så gikk jeg på en smell, på sidene av yngelkaret er det små sprekker for å få sirkulasjon i yngelkaret, men halene til de små søte yngelene stakk ut igjennom disse sprekkene, så de andre fiskene sto klar og bet av de halene med en gang, så en morgen når jeg skulle inn å se på de så lå det en hel haug med hodet igjen på bunnen av yngelkaret. Har desverre ingen bilder, pluss at kameraet mitt er ikkje helt egnet til å ta bilder av fisker i akvarium, bildene blir alt for dårlig og blitzen skinner tilbake ifra glasset, og uten blitz blir bildet bare dårlig. Men gøy tråd dette her, ska følge med på denne tråden! :)


Jeg tror du sa dette i en annen tråd jeg leste en gang.
Det var veldig synd

Mine yngel har levd i 3 dager nå.
Jeg fikk fanget opp 4, og de andre er spist :/

Det er skikkelig gøy med levendefødere
Jeg setter ut noen bilder.
Maxima
Jippi, her kan jeg være med og. :) Har masse endlers som yngler støtt og stadig. :)


*Bare å være med
Flotte bilder du hadde der, Martina

Likte den guppy-hannen.
Petter Bomban
Flotte bilder du hadde der, Martina :) Likte den guppy-hannen.



Takk Petter, guppy-hannen var utrolig fin, dessverre døde den som følge av munnråte jeg "kjøpte" meg da jeg skaffet nye fisk på dyrebutikken
Martina
[QUOTE=Petter Bomban]Flotte bilder du hadde der, Martina :) Likte den guppy-hannen.



Takk Petter, guppy-hannen var utrolig fin, dessverre døde den som følge av munnråte jeg "kjøpte" meg da jeg skaffet nye fisk på dyrebutikken

Det var synd å høre :/

Er det ingen andre som har bilder?
Kom igjen da :P

Seilfinnemollyene mine
Noen bilder av mine gamle seilfinnemollyhanner samt noen hunner.

[External Image]
tråler overflaten
[External Image]
viser frem seilet for å få parre seg
[External Image]
hele gjengen viser seg frem. Elsket å bli tatt bilde av. hehe
Flotte mollyer
En venn av meg har sånne hvite, og de er kjempe fine
Synd jeg bare har en 112 liter og en 20 liter, ellers ville jeg hatt noen sånne
(Fullt i 112 liter'n)

Men favorittfisken min vil alltid være platy da
Jo, jeg har da vel noen yngelbilder
Prikkete: mollyyngel
De andre er platyyngler
Flotte mollyer

Hvor gamle er de platyene?

Jeg har noen som er 6 dager gamle.
Petter Bomban
Flotte mollyer :) Hvor gamle er de platyene? Jeg har noen som er 6 dager gamle.

Hei, ja hvis det var mine bilder du mente, så er ynglene ikke så gamle her
Prikkete mollyyngel er vel ca.2mnd.her, hvis jeg husker rett.
Platyynglene er vel 1mnd.
Nå har de blitt mye større og er ca. 7-8mnd, og har det bare bra. Tjukke er de enda
Nå er de også sammen med en voksen mollyhann og to platyhunner i et 64l.akvarie.
lenge side jeg har tatt noen bilder, men skal legge ut noen "gamle" av min gule mollyhann, samt sorte og oransje platyhunne
Inaktiv bruker
Hei!

Dette var en utrolig kul tråd.. masse fine bilder her...
slenger på noen jeg også.. =D (sorry, for litt dårlige bilder)

Dette er Mine 5 mollyer =D

(på det første bildet ser du en hann og en hunn)
(andre: en hun og de samme to i bakgrunnen)
(tredje: hunnen som dere har sett før)

de to siste mollyene har jeg ikke bilde av men de er helt lik som den gule =D

Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap