Hviket kar kan guppy yngelen gå i?

jeg har to akvarier, et 54l og 63l og i 54l går det en del levendefødere. Men så kom jeg på at når guppyene får yngel; hvor kan de gå??

Jeg tenkte at de kunne flyttes over til det største akvariet, for der er en hel drøss av gjemmesteder, det er ikke så mye i det andre karet. Men spiser de fiskene jeg har oppi der yngel?
jeg har:
Palettciklide par, metallpansermalle, neontetra, otto og ancistrus.

Spiser disse yngel?
Palettcikliden komme til å storkose seg med yngel som knask
Hva av levendefødende har du ?
guppy, platy og black molly og noen kardinaltetra
Kan du ikke bare ta noen planter fra det andre karet oppi med levendefødere.. Du kommer til å trenge det fremover hvis du vil la yngelen fra guppy,platy og molly vokse opp. Viktig med flyteplanter! Det er i toppsjikt yngelen gjemmer seg. Lykke til!
Det funker å ha dem i en isboks når dem er bittesmå.
Bare skift vann hver dag, og mat med knust flakfor.

Jeg har dem i en isboks, og de spiser som bare det. Vokser gjør de og.
Siden de er på et så lite sted, finner de maten lett.

Jeg har et hjemmelaget ynglesikkert filter oppi, men hvis du bare skifter vann hver dag(ikke alt) så går det bra
Det beste er nok å beplante 54 literen med noen planter som gir yngelen gjemmesteder. Men jeg ville ikke tatt de fra 63 literen for palettene vil fort kunne presse coryene opp i et hjørne.
har en plante som vokser raskt, jeg kan ta noen av de.


får å noen flytplanter (andemat og pistia) senere i uka. Men hva mener du med:
sitat av JAG:
Men jeg ville ikke tatt de fra 63 literen for palettene vil fort kunne presse coryene opp i et hjørne
hvordan går palettene og coryene dine sammen?
har så lyst på begge i samme kar, men hørt såå mye dumt om det
de går heilt greit i sammen hos meg.

Har laget masse gjemmesteder der palletene ikke kan komme inn, bare coryene. men har aldri sett noe krangling hos meg, de bryr seg faktisk ikke om hverandre
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap