Skal disse to guppyene føde?

Har du hannguppy er det godt mulig ja. Men rett før mine føder ser det ut som om de har svelget en klinkekule, så de blir nok enda litt rundere..
Kan ta et par uker det, så tålmodighet er tingen.. Ja, VET det er vanskelig, man vil jo helst de skal føde minst 1 gang i uka. Men godt det ikke er sånn, stakkars fisk.. hehe..
ja, det går noen gutta boys der. Synd at utålmodighet er vannskelig å av-venne

jaja, nå vet jeg hvertfall at det kommer guppy- yngel i løpet av 2-3 uker da.

takk for svar
Hvis hoa er stressa kan det ta 78 dager fra ho befrukter seg selv til de små kommer. så bare sats på å være veeeeeeldig tålmodig, bedre å tenke at det virkelig kan ta så lang tid, så kan du heller bli gledelig overrasket hvis det går fortere.. Men så når de først er i gang så føder de ca hver 4 uke.. Når yngelen er rundt 6 uker kan du se kjønnet på de, og når de er 7 1/2 mnd kan de få unger selv. Dette vet du sikkert, men bare for å informere; så husk å ha godt med planter, spesielt flyteplanter, ellers blir de spist av de andre fiskene.. :O
hva slags bunn- planter er bra for yngel?
men vis det er første gang den er gravid blir den ikke så stor (får bare 1-10 yngel), jeg visste ikke at min var gravid før jeg så det svømte tre yngel rundt
nei si det, planter i det hele tatt, gjerne noen buskete,som hornblad. Men det aller viktigste er flyteplanter! Pistia har jeg selv, og de har reddet livet til MANGE yngel! Det er i toppen de holder seg, der det er mat å finne. Husk å knuse flakfor så det blir nesten pulverisert, så yngelen klarer å spise. Men ikke overdriv når du skal mate med "pulveret" Det meste faller til bunn og forurenser, så da er det bedre at du gir litt, 1-3 ganger om dagen. De andre fiskene dine mater du som vanlig..
-Knut
men vis det er første gang den er gravid blir den ikke så stor (får bare 1-10 yngel), jeg visste ikke at min var gravid før jeg så det svømte tre yngel rundt


hun har fått unger flere ganger
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Erik Christensen
Reklame for plussmedlemskap